Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:13:31 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای در بروجرد و کشف ۱۲ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۳۰۱

دستگیری سارق حرفه‌ای در بروجرد و کشف ۱۲ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با بهره گیری از فنون پلیسی، سارق حرفه‌ای به هویت معلوم، اهل و ساکن بروجرد شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده متهم به ۱۲ فقره سرقت موبایل از شهروندان اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات، متهم تحت الحفظ تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردمی، با تلاش شبانه روزی مأموران و در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اشترینان به بروجرد، از یکدستگاه اتوبوس و یکدستگاه پژو ۴۰۵ جمعاً ۴۳ قلم لوازم خانگی شامل ۳ دستگاه تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچ، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۲ دستگاه سشوار با مارک‌های مختلف خارجی، ۲ دستگاه همزن برقی، ۶ دستگاه اتو برقی، آبمیوه گیری و… کشف و ضبط و ۳ نفر متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیربط و خودروهای توقیفی به پارکینگ دلالت داده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پژو سرقت فرمانده انتظامی کشف و ضبط منویات مقام معظم رهبری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی قطعات و محتویات خودورهای پارک شده در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی متهم را در حال بازکردن در صندوق عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید مشاهده و قبل از فرار دستگیر کردند.   وی اضافه کرد: متهم ۳۳ ساله به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در خیابان های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.   نگهبان افزود: اموال کشف شده ۱۱ مالباخته شناسایی شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.   وی از شهروندان خواست تا اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان