Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی در حاشیه سفر به استان کرمان و دیدار با محمدجواد فدایی استاندار این استان به پهناور بودن استان کرمان و گستردگی نقاط دسترسی مردم به خدمات پستی در چارچوب وظایف پست اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه انجام این خدمات در نقاط دورافتاده استان بار مالی زیادی را به شبکه پستی تحمیل می‌کند از استاندار کرمان می‌خواهیم در انجام این وظیفه حاکمیتی پست را بیش از پیش یاری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل افزود: به همین منظور درصدد آنیم تا با فراهم آوردن بستر‌های الکترونیکی، زمینه دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات پستی و سایر خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌ها را با استفاده از درگاه پست فراهم سازیم.

او از رویکرد شرکت ملی پست برای توانمند سازی بخش خصوصی درباره کسب و کار‌های نوین خبر داد و افزود: با اجرای پروژه‌های جدید شرکت ملی پست حمایت همه جانبه از شرکت‌های استارتاپی که درزمینه کسب و کار‌های نوین فعالیت دارند صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از تمبر اختصاصی «تالاب بین المللی زریوار»

نعمتی با اشاره به پروژه ملی اقتصاد مقاومتی GNAF افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی نشانی‌ها می‌شود و در نهایت باعث تسهیل ارائه خدمات مطلوب و فوری دستگاه‌های اجرایی به مردم می‌شود.

نعمتی همچنین از تجهیز کردن شرکت ملی پست به موتورسیکلت برقی کاملا ایرانی خبر داد و گفت: از آنجا که هوای پاک و محیط سالم زندگی شهروندان یکی از سیاست‌های شرکت ملی پست است، در صورت فراهم بودن زمینه این کار در شهر کرمان، سرویس دهی خدمات به مردم توسط توزیع کنندگان، ازطریق این نوع موتورسیکلت‌ها ارائه خواهد شد.

مدیرعامل ضمن اعلام زیان پست استان کرمان از استاندار خواست در جلسات شورای اداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به برون سپاری خدمات و انجام آن‌ها از طریق پست ملزم سازد.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز در این دیدار به اهمیت خدمات پست اشاره کرد و گفت: خدمات پستی در جامعه از ارزشمندترین خدمات به مردم است و باید با کیفیت ارائه شود.

استاندار کرمان همراهی و همدلی کارکنان پست استان کرمان را ستود و افزود: حسن خلق، مدیریت قوی و پیگیری‌های مداوم موجب شده موفقیت‌های چشمگیری نصیب استان شود و به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات فضای مجازی خدمات رسانی استاندار کرمان شرکت ملی پست استان کرمان خدمات پستی خدمات پست دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان