Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:33:35 GMT

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ در فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۴۱۰

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ابراهیم صداقت گفت: طرح نظارت بر بازار و خدمات ویژه نوروز، از ابتدای اسفند آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۹ ادامه دارد.

به گفته او، این طرح با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار، تامین کالا‌های اساسی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت گفت: این طرح در بخش کالایی مواردی مانند پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی، برنج، شکر، روغن، نان، لبنیات، خواربار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و میوه را شامل می‌شود.

او، نظارت بر قالیشویی ها، خشکشویی ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، غرفه‌های اماکن تفریحی و فرهنگی، غرفه‌های اماکن سیاحتی، واحد‌های اقامتی، رستورانها، رستوران‌های بین شهری انبار‌ها و سردخانه‌ها، پارکینگ‌ها و خشکشویی‌ها را از جمله واحد‌های خدماتی برشمرد که در طرح نظارتی نوروز ۹۹ بر روی آن‌ها نظارت ویژه صورت می‌گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس همچنین گفت: دراین ایام بازرسان بر عملکرد تالار‌های پذیرایی، سفره خانه‌های سنتی، رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی و گردشگری که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده، نظارت ویژه خواهند داشت.

او تصریح کرد: به مدیران این واحد‌ها اعلام شده که دریافت مالیات بر ارزش افزوده در بعضی از اقلام مورد عرضه خود مانند انواع نوشیدنی‌ها (نوشابه و دلستر) و فرآورده‌های لبنی (دوغ و ماست) که مالیات بر ارزش افزوده در قیمت مصرف کننده آن‌ها قبلا توسط شرکت‌های تولیدی لحاظ شده ممنوع است و چنانچه این مورد مشاهده شود به عنوان تخلف گرانفروشی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس) و ۳۲۳۴۰۰۰۰ (ستاد خبری اتاق اصناف شیراز) اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح نظارت بر بازار شب عید تامین کالای اساسی مالیات بر ارزش افزوده معدن و تجارت سازمان صنعت طرح نظارت واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات باید از همه مردم گرفته شود چرا که اگر تنها از بخشی از مردم اخذ شود، بیشتر شبیه جریمه خواهد بود.

وی گفت: نباید این تلقی در کشور ایجاد شود که اخذ مالیات برای برخورد با متمکنین صورت می‌گیرد بلکه باید فلسفه مالیات به خوبی تبیین شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به جایگاه مالیات در اداره کشور گفت: معادن و ذخایر کشور برای نسل‌های مختلف و همه افرادی است که در این سرزمین زندگی می‌کنند و نباید برای هزینه‌های جاری و روزمره مورد مصرف قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر تبیین مالیات برای مردم گفت: برخی از مردم متوجه نیستند که درآمدهایشان در این کشور به دست آوردند و برای امنیت و فعالیت‌های تجاری و درآمدی که دارند باید مالیات پرداخت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس