Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی رشیدند رئیس اداره استاندارد آبادان گفت: مصنوعات طلا مشمول مقررات استاندارد اجباری می‌باشند و تولید کنندگان موظفند کد شناسایی که توسط سازمان استاندارد دریافت می‌کنند جهت ردیابی و شناسایی توسط مصرف کنندگان عزیز بر روی کلیه محصولات خود حک نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: کد شناسایی مصنوعات طلا از یک حرف بزرگ انگلیسی و یک عدد دو تا چها رقمی تشکیل شده است. شهروندان می‌توانند با ارسال این کد به همراه حرف بزرگ انگلیسی G (GOLD- طلا) به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت یا عدم اصالت کد استاندارد حک شده مطلع شوند. به عنوان مثال اگر بر روی یک مصنوع طلا کد E۱۲۰ حک شده باشد می‌توانید با ارسال GE۱۲۰ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی مدیر کارگاه تولیدی، استان محل تولید و از همه مهمتر وضعیت کد شناسایی آن مطلع شوید.

رئیس اداره استاندارد آبادان در پایان گفت: تولید و توزیع مصنوعات بدون کد شناسایی استاندارد ممنوع می‌باشد و از شهروندان عزیز تقاضا دارم در صورت مشاهده مصنوعات طلا فاقد کد شناسایی یا کد نا معتبر، جهت پیگیری مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ و یا پایگاه اطلاع رسانی isiri.org سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره استاندارد مصنوعات طلا شهرستان آبادان کارگاه تولیدی مصنوعات طلا کد شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور

به گزارش همشهری آنلاین، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خبر داد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 846440 برچسب‌ها خبر مهم قوه قضائیه کنکور

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی