Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از هتل "ضیافت الزهرا" در مشهد افزود: بهره‌برداری از چنین پروژه‌ای نتیجه همدلی همه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی است.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین مزاحم و مانع رونق تولید و کاهش بوروکراسی پیچیده اداری گفت: در راستای دستیابی به توسعه و پیشرفت، با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی، مقررات را کاهش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: در صنعت گردشگری با کمترین میزان سرمایه‌گذاری می توان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم زیادی ایجاد کرد لذا وظیفه داریم مسیر را برای سرمایه‌گذاری بخش گردشگری هموار کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این آیین گفت: حمایت از بخش خصوصی باعث رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان می‌شود و به صورت طبیعی دستگاه قضا هم از چنین رویکردی منتفع خواهد شد زیرا با ایجاد هر فرصت شغلی، یک پرونده از مجموعه پرونده‌های دادگستری کم می‌شود اما در مقابل با افزایش نرخ بیکاری تبعات آن دامنگیر کل جامعه می‌شود.

غلامعلی صادقی افزود: رییس قوه قضائیه در هر نشستی به مسوولان قضایی توصیه می‌کنند که از تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم و  بر این اساس بنای دستگاه قضا کمک به بخش خصوصی، دولتی و عمومی است.

وی با اشاره به حمایت‌های امام جمعه مشهد مقدس و همراهی آستان قدس رضوی، بخش‌های دولتی، امنیتی و نظامی از سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی ادامه داد: در استان هیچ ناهماهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

هتل ضیافت‌الزهرا مشهد با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی ساخته شده و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اشتغال بخش خصوصی صنعت گردشگری مشهد مقدس انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرمایه گذاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال