Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری پس از اتمام مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه نزدیک به ۵۰ نفر در انتخابات ثبت نام کرد که یک رکورد محسوب می‌شود. در بین این نفرات کسانی هستند که می‌توانند کمک حال ما شوند. از ساعت ۴ به بعد کسی وارد فدارسیون نمی‌شود و فقط کسانی که در ساختمان هستند می‌توانند فرایند انتخابات را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از فردا نفرات می‌توانند لیست‌های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنند. در بحث ریاست هر نفر باید توسط ۱۰ نفر از اعضای هیات رئیسه و نامزدهای عضویت در هیات رئیسه توسط ۵ نفر تایید شوند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: پس از آن کمیته سه نفر تشکیل و اسناد و مدارک نامزدهای بررسی و برای حراست ارسال می‌شود. امیدوارم یک انتخابات خوب داشته باشیم. با توجه به شرایطی که کشورمان با آن مواجه است و شرایط تیم ملی، تصمیم بر این شد که انتخابات پیش از موعد مقرر در ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شود.

شکوری درباره اینکه چند نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال و چند نفر برای هیات رئیسه ثبت نام کردند، اظهار کرد: با توجه به اساسنامه، ما نمی‌توانیم بیشتر از هفت نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد داشته باشیم. هر رئیسی باید توسط ۱۰ نفر از اعضای هیات رئیسه تایید شود. در کل ۵۰ نفر ثبت نام کردند و هفت، هشت نفر هم هم‌چنان در ساختمان هستند. تا یک ساعت دیگر می‌توانیم به طور قطعی اسامی داوطلبان را بگوییم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با خودداری از اعلام اسامی داوطلبان این انتخابات گفت: این انتخابات کیفی است و مردم رای نمی‌دهند بلکه اعضای مجمع رای خواهند داد. بعد از این صلاحیت‌ها از نظر مدارک، سوابق و حراست تایید شد می‌توان درباره اسامی نفرات اطلاع رسانی کرد.

وی درباره مسئول برگزاری این انتخابات گفت: من به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارم.

شکوری درباره فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی و انتقاد علی دایی از این اتفاقات اظهار کرد: روز چهارشنبه در زوریخ بودم و در جریان انتخاب سرمربی نیستم. من بحث لیگ قهرمانان آسیا، مطالبات ما از فیفا و انتخابات را دنبال می‌کنم. تصمیم گیری درباره مربیان با قسمت‌های دیگر است و به عنوان دبیرکل بحث اجرا و  پیگیری مصوبات را بر عهده دارم. من در جریان ریز اتفاقات نیستم و مانند همه شما از انتخاب سرمربی تیم ملی مطلع شدم.

شکوری افزود: باتوجه به مطالباتی که فیفا در بحث های اجرایی، توسعه‌ای و باشگاهی داشتیم و با توجه به تحریم‌هایی که در پرداخت پول‌ها بود و کانال پرداخت پول به ایران وجود نداشت، درخواست جلسه‌ای به فیفا دادیم که قبول کردند و روز پنج‌شنبه جلسه‌ای با قسمت مالی فیفا و مسئول فدراسیون‌های فیفا داشتیم و راه‌های مختلفی را پیشنهاد کردیم و از آن‌ها درخواست کردیم که حتما این پول را به ما برسانند. با توجه به این که در این جلسه مطرح کردیم که شعار فیفا این است که "فوتبال از سیاست جدا باشد"، ما سعی کردیم با صحبت در خصوص این موضوع مشکلات را حل کنیم. مسئولان فیفا نیز حرف ما را قبول داشتند و سعی کردند با پیدا کردن راهکاری تا دو هفته آینده خبر قطعی به ما بدهند و راهی را برای پرداخت پول به ما پیدا کنند. با توجه به شرایط موجود، صحبت‌های خوبی داشتیم و توقع خود را شفاف گفتیم و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

او در خصوص زمان انتخابات فدراسیون فوتبال و ثبت نام نامزدها گفت: با توجه به جدول زمان‌بندی که داریم، باید فرم ها برگردانده شود و اعضای مجمع نفرات خود را معرفی کنند. از بیست‌و هشتم بهمن، ما پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم و کمیته 3 نفره‌ای تشکیل می‌دهیم تا صلاحیت‌ها را برررسی کند و دوستانی که تایید می‌شوند، پرونده آن‌ها به حراست فرستاده می‌شود تا آن‌جا هم صلاحیت لازم را کسب کنند و وارد مرحله انتخابات شوند.

شکوری در جمع خبرنگاران در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ابتدا توضیحی درباره انتخابات بدهم که ما سه راه برای انتخابات داشتیم. یک اینکه روز 18 اردیبهشت ماه طبق قانون انتخابات را برگزار کنیم که فکر می‌کنم همه این قضیه را قبول داریم که هیجده اردیبهشت ماه دقیقا بین مسابقات فروردین و خرداد ما است و فکر می کنم این منطقی نبود که در این جوی که وجود دارد درست بین مسابقات باشیم و این کاملا غیر منطقی بود در اردیبهشت ماه این انتخابات را برگزار کنیم.

او ادامه داد: باتوجه به این که ریاست محترم فدراسیون به دلیل مشکلاتی که برای شان پیش آمد استعفا دادند، منطقی این بود که در اردیبهشت برگزار نکنیم. منطقی این بود که یا زودتر برگزار گنیم و یا دیر تر برگزار کنیم. بنده با توجه به این که سال ها فوتبال بازی کردم و مشورتی که با دوستای فوتبالی‌ام داشتم، حرفه‌ای‌تر این بود که بیاییم قبل از شروع مسابقات و در سریع ترین زمان ممکن انتخابات را برگزار کنیم.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال بیان کرد: به نظر من این تصمیم یک تصمیم کاملا فوتبالی است که قبل از این که وارد مسابقات شویم، رییس مان مشخص شده باشد تا بتواند با آن نفراتی که دوست دارد کار کند و فکر می کنم اگر این انتخابات را برای بعد از مسابقات مان می گذاشتیم باید آن را بیست و پنجم خرداد ماه برگزار می کردیم و این خودش دو ماه زمان می برد و فکر می کنم این تصمیم حرفه ای نبود و امیدوارم تصمیمی که گرفتیم به نفع تیم ملی مان باشد و ان‌شاءالله این اتفاق باعث شود که تیم ملی مان با اقتدار راهی جام جهانی شود.

وی در ادامه درباره اینکه آیا دیدار ایران برابر کامبوچ به تعویق خواهد افتاد، ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که داریم باید ببییم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، فکر می‌کنم دو ماه زمان داریم. تیم ملی آمده بازی است چه در تاریخی که اعلام شده و چه در تاریخی که جدید اعلام می‌شود.

شکوری درباره برنامه تیم ملی هم گفت: سرمربی تیم ملی درحال حاضر در حال بازدید از امکانات کمپ است و باشگاه‌های ما را رصد می‌کند و قرارداد هم ان‌شاءلله امضا می‌شود. البته درباره شفافیت قرارداد من صحتبی نکردم و دوستانی که صحبت کردند، خودشان پاسخگو خواهند بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخابات را برگزار کنیم ریاست فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون برگزاری انتخابات سرمربی تیم ملی انتخاب سرمربی شکوری درباره اردیبهشت ماه فکر می کنم ثبت نام پرداخت پول هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد