Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باجلان (مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره)) در همایش ایده‌های دانش‌آموزی که امروز در کمیته امداد برگزار شد اظهار کرد: اقدامات جدیدی که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انجام شده ایجاد و تشکیل و راه اندازی صندوق ضمانت وام های اشتغال مددجویان با رویکرد زنان سرپرست خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: از ابتدایی دی ماه این موضوع در سراسر کشور  راه اندازی شده و چیزی حدود ۷۰ میلیارد سرمایه اولیه این صندوق است که رفته رفته اعتبار این صندوق بالا می رود.

وی افزود: در سال ۹۹ بودجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که تاکنون چیزی حدود ۲ هزار میلیارد تومان از این مبلغ وام و تسهیلات در قالب وام های مسکن و اشتغال و کارگشایی پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ادامه گفت: تا پایان سال چیزی حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد وام توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان پرداخت می شود.

باجلان در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰ هزار فقره وام پرداخت شده است و تا پایان سال ۵۰۰ هزار فقره وام در صندوق امداد ولایت پرداخت خواهیم کرد.

باجلان افزود: موضوع دیگری که مد نظر ما است ایجاد کانون های قرض الحسن در مساجدو پایگاه های بسیج است و در حال انعقاد تفاهم نامه هایی هستیم که بتوانیم کانون های صندوق قرض الحسنه را در مساجد و مراکز بسیج عملیاتی کنیم.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه ولایت در ادامه افزود: جای صندوق های قرض الحسنه در کشور ما بسیار خالی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مدیر عامل صندوق قرض الحسنه هزار فقره وام تا پایان سال ادامه گفت کمیته امداد چیزی حدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری