Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه درصد مخاطبان شبکه زاگرس کرمانشاه را 66 درصد اعلام و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه باشیم.

 افشین امیری  در نشست خبری امروز (20 بهمن) در تشریح فعالیت های سیمای کرمانشاه (شبکه زاگرس) در سال جاری، به ارتقا رتبه 13 پله ای این شبکه در میان مراکز استان ها اشاره کرد وافزود: سال گذشته رتبه 23 را در میان مراکز استانها داشتیم و امسال با 13 پله رشد به رتبه دهم رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به رشد 12.6 درصدی مخاطبان این شبکه اشاره کرد وافزود: در حال حاضر درصد مخاطبان شبکه به حدود 66 درصد رسیده است.

امسال 5000 دقیقه روی آنتن شبکه های سراسری بودیم

وی تعهدات این شبکه در سالجاری را تولید 15 ساعت برنامه در طبقه (ب)،  871 دقیقه برنامه در طبقه (ج ) و 601 دقیقه برنامه در طبقه (د) عنوان کرد وافزود:  خوشبختانه عملکرد استان در این سه طبقه در سال جاری تولید  یازده ساعت و سی دقیقه برنامه در طبقه (ب)، 450 دقیقه برنامه در طبقه (ج) و 653 دقیقه برنامه در طبقه (د) بوده است.

امیری برنامه های برند شبکه زاگرس را "سفر"، "شب قند" و "خاوخیزان" عنوان کرد وافزود: در سال جاری برنامه شب قند توانست به مدت یک ماه زنده روی آنتن شبکه شما برود و با امتیاز بالایی که این برنامه کسب کرده هم اکنون به بخش داوری جشنواره تولیدات مراکز استان ها رسیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه میزان حضور برنامه های شبکه زاگرس در شبکه های سراسری در سال جاری را 4920 دقیقه اعلام و تصریح کرد: این یک امتیاز محسوب می‌شود که از این طریق بیشتر به معرفی استان در سطح کشور پرداخته می‌شود.

امیری در تشریح دیگر فعالیت های این شبکه در سال جاری از راه اندازی استودیو بحران در محل ساختمان مدیریت بحران استان به عنوان حرکتی خلاقانه از سوی مسئولان این شبکه یاد کرد وافزود: با راه اندازی این استودیو 195 دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری و استانی برقرار کردیم.

وی افزود: همچنین راه اندازی این استودیو موجب شد تا بحث مدیریت بحران از طریق رسانه به خوبی پیش رفته و هشدارهای لازم به موقع به مردم داده شود و همین امر نقش موثری در کاهش خسارات استان در سیل امسال داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه از راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسروی به عنوان دیگر فعالیت موثر شبکه زاگرس در سال جاری یاد کردوافزود: با راه اندازی این قرارگاه 4860 دقیقه برنامه در خصوص اربعین تولید شد و 1440 دقیقه نیز ارتباط با شبکه های استانی و سراسری در خصوص اربعین و مرز خسروی برقرار شد.

با ساخت 3500 دقیقه برنامه، 85 درصد تعهدات "صدا" را عملی کردیم

امیری در ادامه در تشریح فعالیت های حوزه صدای مرکز کرمانشاه، تعهدات این حوزه در سال جاری را تولید 4100 دقیقه برنامه عنوان کرد وافزود: خوشبختانه این مرکز در 10 ماهه امسال 3500 دقیقه تولید برنامه داشته و توانسته به 85 درصد تعهدات خود عمل کند.

به گفته این مسئول ایوارانه، دیار خوش نیشان و صدای شهر از جمله برنامه های شاخص رادیو کرمانشاه در سال جاری بوده‌ است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در تشریح فعالیت های واحد سرود و موسیقی این مرکز، از ساخت 36 قطعه موسیقی در ژانرهای مختلف در سال جاری خبر داد وافزود: قطعه ای هم با نام "حماسه ای دیگر" به دو زبان کردی و فارسی اخیرا به مناسبت ایام انتخابات در این واحد تولید شده است.

پوشش 97 درصدی تلویزیون دیجیتال در استان/ 300 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی داریم

امیری در ادامه در تشریح وضعیت پوشش مرکز صدا و سیمای کرمانشاه در سطح استان گفت: در حال حاضر پوشش تلویزیون دیجیتال در سطح استان 97.5 درصد است که اگر اعتبارات باشد سعی در پوشش ۱۰۰درصدی استان داریم.

امیری تعداد کل ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مرکز صدا و سیمای کرمانشاه در سطح استان را 300 ایستگاه اعلام و تصریح کرد: سه ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و چهار ایستگاه پرقدرت رادیویی نیز درسطح استان مستقر بوده و فعال است.

امیری در ادامه با اشاره به تنوع بالای گویش و زبان و لهجه در استان گفت: ما صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه هستیم، بنابراین تمام توجه و اهتمام ما استفاده از تمامی گویش ها و زبان ها و لهجه های موجود در استان است.

وی افزود: تنوع به حدی است که مجبور هستیم برخی برنامه های را دو زبانه پخش کنیم تا همه مردم استان بتوانند از برنامه های مرکز کرمانشاه استفاده کنند.

تولید 5000 دقیقه برنامه در ایام دهه فجر

میدرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه در تشریح برنامه های این مرکز در دهه فجر امسال، از تولید 3500 دقیقه برنامه در ساختارهای متنوع نمایشی، میزگرد و ... با موضوع انقلاب و دهه فجر در این ایام  در رادیو کرمانشاه خبر داد وافزود: پیش بینی میشود تا 22 بهمن نیز 1070 دقیقه برنامه با این مضمون از رادیو کرمانشاه پخش شود.

وی افزود: در بخش سیما نیز در این ایام 18 عنوان برنامه به مدت 1509 دقیقه با موضوع انقلاب و برنامه های دهه فجر روی آنتن رفته و پیش بینی میشود تا 22 بهمن نیز 1000 دقیقه دیگر برنامه با همین مضمون روی آنتن شبکه زاگرس برود.

امیری خاطرنشان کرد: در حوزه خبر نیز در این ایام به مدت 78 دقیقه برنامه و گزارش خبری داشته ایم و تمامی برنامه‌های دهه فجر در استان پوشش خبری داده شده است.

امسال فعلا 9000 دقیقه برنامه "انتخاباتی" داشته ایم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه در تشریح فعالیت های این مرکز در بحث انتخابات گفت: فعالیت های صدا و سیما در سال انتخابات به چند دسته تبیینی، تبلیغی و ... تقسیم بندی میشود که در همین راستا امسال در رادیو کرمانشاه 6479 دقیقه برنامه با مضمون انتخابات داشته ایم و پیش بینی میکنیم تا زمان اعلام نتایج انتخابات 2076 دقیقه دیگر با همین مضمون تولید برنامه داشته باشیم.

وی افزود: در بحث سیمای کرمانشاه نیز تاکنون 2915 دقیقه برنامه با موضوع انتخابات داشته ایم که پیش بینی میشود تا زمان اعلام نتایج 1800 دقیقه دیگر اجرای برنامه با همین مضمون داشته باشیم.

امیری به فعالیت های بخش خبر در بحث انتخابات هم اشاره کرد و افزود: تاکنون 55 خبر مکتوب و 70 دقیقه خبر روزانه به مدت 183 دقیقه در بحث انتخابات داشته ایم و این روند تولید اخبار تا زمان اعلام نتایج ادامه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: عمده تلاش و تمرکز ما در برنامه سازی در خصوص انتخابات تاکید بر بحث مشارکت حداکثری و تبیین ویژگی های نماینده اصلح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه صداوسيما مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تشریح فعالیت تا زمان اعلام نتایج انتخابات داشته ایم ادامه در تشریح پیش بینی میشود بحث انتخابات دقیقه برنامه شبکه های سراسری رادیو کرمانشاه سیمای کرمانشاه راه اندازی امیری در ادامه روی آنتن شبکه سطح استان مراکز استان سال جاری داشته ایم شبکه زاگرس دقیقه دیگر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان در آستانه ماه محرم در استان کرمان برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و دبیر اجرایی بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمین حسینی با حضور در جلسه شورای معاونین صداوسیمای مرکز کرمان به تشریح اقدامات انجام شده برای این اجلاس تاکنون پرداخت.

وی گفت: این همایش با مسئولیت بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار خواهد شد. برای اجرای هرچه بهتر اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی در کرمان4 کمیته امور اسکان و پشتیبانی، کمیته امور فرهنگی اجتماعی امنیتی، کمیته امور اقتصادی و کمیته رسانه با مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای کرمان تشکیل شده است.

گزارش تسنیم از آنچه در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان گذشت/‌ پرچم اجلاس آینده به دیار حاج قاسم رفت + تصاویر

بیگ‌زاده اعلام کرد: در شورای معاونین صداوسیمای مرکز کرمان ساز و کار برگزاری این همایش مطرح شد و در جلسات آینده هماهنگی‌های بیشتر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۳۱ فروردین
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی