Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازی عصر امروز، یکشنبه در یک هوای سرد زمستانی زیر ۱۰ درجه سانتی‌گراد و با حضور تماشاگران مشتاق بوکانی در ورزشگاه خاتم‌الانبیای این شهرستان برگزار شد که در پایان ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

۲ تیم با وجود تلاش‌های فراوان ولی نتوانستند به گل دست پیدا کنند و این بازی بدون ردو بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بوکان با کسب یک امتیاز این بازی با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند؛ هم‌اکنون سردار از این رقابت‌ها با انجام ۱۷ بازی، دارای ۶ برد، هفت مساوی و چهار باخت است.

در این مسابقات تیم سردار ۱۳ گل دریافت و ۱۷ گل نیز وارد دروازه حریفان خود کرده است.

لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ کشور تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

هفته آینده سردار بوکان میزبان چوکای تالش خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال سردار بوکان بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سردار بوکان بوکان فوتبال سردار بوکان بوکان فوتبال سردار سردار بوکان تیم سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان