Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور مردم و مسئولین برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرصت خوبی است که ابعاد برجسته شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در حوزه اخلاص، فرماندهی جنگ، اخلاق و شجاعت با تاسی از توصیف‌های مقام معظم رهبری تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه نیازمند ترویج مکتب شهید سلیمانی هستیم، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود. این مکتب بایستی ماندگار و معرفی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مراسم تشییع میلیونی پیکر مطهر شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورمان و منطقه، دنیا را مبهوت کرد، ادامه داد: ژنرال‌های غربی و آمریکایی به واسطه این شکوه حضور میلیونی مردم ایران و منطقه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جبهه مقاومت، از تعجب انگشت به دهان ماندند و هنوز با خود این پرسش را مطرح می‌کنند که چطور برای یک فرمانده نظامی باشکوه‌ترین مراسم تشییع جنازه تاریخ جهان برگزار شد و میلیون‌ها نفر از خدمات وی تقدیر و تشکر کردند.
جعفری تاکید کرد: این اتفاق در حالی صورت گرفت که نه تنها اقشار گوناگون مردم به صورت کاملا خودجوش در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جبهه مقاومت حضور یافتند، بلکه این رویداد در خارج از مرزهای کشورمان جریان داشت و همگان این شکوه را دیدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افکار پلید رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: در این ایام ترامپ معامله قرن را مطرح کرد و شاهد بودیم که برخی از کشورهای بی‌عرضه عربی هم نتوانستند این اقدام وی را محکوم کنند، در این راستا اصحاب رسانه‌ وظیفه دارند تا در این ایام این نیت‌های شوم دشمنان را برای افکار عمومی تبیین کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه به جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مشهد پرداخت و اظهار کرد: این مراسم به دعوت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و حوزه‌های علمیه، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور اقشار مختلف برگزار خواهد شد.
منبع: استانداری خراسان رضوی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سلیمانی مشهد حرم رضوی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی حاج قاسم سلیمانی حرم مطهر رضوی مراسم تشییع معاون سیاسی مطهر شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اگر امروز جامعه ما به حوزه شعر وادب خود می‌بالد در سایه استادان کم نظیری، چون استاد نظمی است.

گلی  با بیان اینکه قله‌های شعر و ادب در ایران و دنیا و در جامعه امروز ما کارگرد‌های مختلفی داردافزود: ایجاد وفاق و انسجام اجتماعی در ایران یکی از این کارکرد‌ها است و سعدی خوش سخن توانسته است در قرن هفتم چنان زندگی کند؛ که به حلقه اتصال همه ما ایرانیان متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی