Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح مرکز درمانی «شهدای مدافع حرم» که در نسیم شهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی خدمت به مردم و مسلمانان جهان است و در این راستا باید نسل آینده را نسل رزمنده و ایثارگر تربیت کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تاکنون ۵۶ مرکز درمانی توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در مناطق مختلف کشور ساخته شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موازات عملکرد جهادی در مباحث نظامی در حوزه خدمت رسانی نیز موفق بوده است و همچنان به این مسیر ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر گفت: سپاه در طول ۴۰ سال گذشته در راستای فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی جهادی وارد عمل شده و در حد توان به مردم ارائه خدمت کرده است.

وی در ادامه به مرکز درمانی «شهدای مدافع حرم» نسیم شهر اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع، با زیربنای یک هزار و ۴۹۱ مترمربع در ۳ طبقه ساخته شده است.

سپهر اعتبار این مرکز درمانی را بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مرکز درمانی طی ۲ سال توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان ساخته شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام راحل و مقام معظم رهبری جهان خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فلسفه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرکز درمانی ساخته شده خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار