Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی شجاعی، عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در بازگشت از این بازی‌ها به تمرینات شاگردان محمدرضا مهاجری اضافه شد و در دو دیدار برابر پیکان تهران و شاهین شهرداری بوشهر که با شکست قرمز پوشان همراه شد حضور داشت.

بازیکن آینده دار تیم نساجی ساعاتی پس از شکست مقابل شاهین یا تصمیم کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت تا درخصوص برخی مسائل توضیحاتی را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که عصر امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور داشت این دیدار را دوستانه توصیف کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: جلسه تمام شد و خداراشکر چیز خاصی نبود و آن چیزی که رسانه‌ها مطرح شد نبود؛ جلسه کاملا دوستانه و صمیمانه بود. به هر حال قابل درک است که انتظارات از من به عنوان بازیکن ملی پوش بالاست. صحبت‌های بسیار مثبتی با آقایان ایزد سیف الله پور و علی امیری داشتیم. چنین جلساتی در کمک به اهداف باشگاه و خواسته هواداران است. 

او ادامه داد: متاسفانه جو بسیاری بدی در رابطه با دعوت کمیته انضباطی باشگاه از من در رسانه‌ها وجود داشت که هرگز در واقعیت به این شکل نبود و این جلسات خیلی کمک می‌کند که تیم در شرایط آرمانی برگردد.

بازیکن جوان نساجی با اشاره به اهداف بزرگ تیم نساجی گفت: بابت دو شکست اخیر از مردم قائمشهر و مردم مازندران عذدرخواهی می‌کنیم و امیدواریم که جبران کنیم. جلسه خیلی خوبی بود و نکات مثبت و منفی گفته شد و درجهت اینکه مشکلات تیم برطرف شود و عدم نتیجه گیری ملاکی بود که امیدواریم خیلی زود برطرف شود. با توجه به اینکه پتانسیل خوبی داریم مطمئنم با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان می‌توانیم جبران کنیم. 

شجاعی درباره اهداف خود برای بازگشت به تمرینات نساجی گفت: من همیشه با تمام وجود برای تیم بازی کردم و اصالت مازندرانی دارم. به هیچ وجه اینطور نبوده که از چیزی دلخور باشم و همانطور که گفتم من نسبت به این تیم ارق زیادی دارم و هر موقع که برای این تیم بازی کردم با تمام توانم بازی کردم. آماده هستم تا با قدرت به تمرینات نساجی اضافه شوم.

بازیکن نساجی با ابراز امیدواری به نتیجه گیری در هفته بیست و یکم افزود: امیدوارم که از این هفته روند نرمال ما برگردد و به شرایط خوب مان برگردیم. در آخر هم از آقای امیری، سیف الله پور، دکتر ابراهیمی عضو کمیته انضباطی که وقت گذاشتند و صحبت کردیم استفاده کردم و این را می‌دانیم همه این‌ها برای کمک به تیم است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران علی شجاعی تمرینات نساجی کمیته انضباطی بازی کردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محسن کریمی مهاجم سابق استقلال بار دیگر شاگرد ساکت الهامی در نساجی شد.در گزارش ایسنا آمده است:کریمی که پیش از این به عضویت خوشه طلایی در لیگ یک در آمده بود پس از فسخ با این تیم در تمرینات نساجی شرکت کرد تا پس از رضایت کادر فنی تیم شمالی تا پایان فصل، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897761

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!