Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ایرج مسجدی» عصر یکشنبه در آیین جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سرداران قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس افزود که در چند دهه گذشته هر سال دشمنان انقلاب اسلامی با طراحی و اجرای توطئه‌ها و وعده‌های مختلف سقوط ایران را پیگیری و مطرح کردند اما این توطئه‌ها ناکام مانده و ایران با عزمی راسخ، استوارتر و مقتدرتر در مسیری که در پیش گرفته در مقابل موج توطئه‌های استکبار و دشمنان ایستادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که متاسفانه دولتمردان امروزی آمریکا بدون عبرت گرفتن از اسلاف و گذشتگان خود همان مسیر را طی می‌کنند و با حربه ترور، تخریب و تحریم به مقابله با ملت ایران برخاسته‌اند، اما باید بدانند این اقدام‌ها تاثیری در مسیر ملت ایران نخواهد داشت.

سفیر ایران در عراق یادآور شد که دولت آمریکا حدود ۲ سال پیش با خروج از توافقنامه برجام که خود از بانیان آن بود به جهانیان نشان داد که نه تنها به هیچ کدام از تعهدهای روشن خود پایبند نیست بلکه به اعمال مجازات علیه ملت ایران پرداخت.

مسجدی ادامه داد که دولت آمریکا همچنین با ترور شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به ننگ و نفرت جهانیان علیه خود دامن زده است.

وی گفت که در زمینه روابط ایران و عراق موجب افتخار است که اعلام کنم با وجود تلاش بدخواهان همکاری این ۲ کشور در تمام حوزه‌ها رو به گسترش است و این هم افزایی در مسیر تامین منافع ۲ ملت ادامه دارد.

سفیر ایران در عراق اضافه کرد: یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و مجاهد ابومهدی المهندس را گرامی می‌داریم و از درگاه ایزد بخشاینده آمرزش روح این دو شهید را خواستاریم.

مسجدی اعلام کرد که از این فرصت استفاده و تاکید می‌کنم که ملت و دولت ایران همان گونه که در مبارزه با تروریسم داعش در کنار دولت و ملت دوست و برادر عراق قرار داشت در مرحله سازندگی و پیشرفت نیز در کنار ملت عراق خواهد ماند.

در این مراسم مقام‌های لشگری و کشوری، رهبران سیاسی، نمایندگان پارلمان و گروه‌های مختلف مردمی، روحانیان شیعه و سنی و سران عشایر عراق و سفرای خارجی مقیم این کشور حضور داشتند.

برچسب‌ها برجام گروه تروریستی داعش ایرج مسجدی ایالات متحده آمریکا پارلمان دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام گروه تروریستی داعش ایرج مسجدی ایالات متحده آمریکا پارلمان دولت برجام گروه تروریستی داعش ایرج مسجدی ایالات متحده آمریکا پارلمان دولت ابومهدی المهندس سفیر ایران ملت ایران توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در گردهمایی تعدادی از فعالان هنری مساجد مازندران در سالن همایش شهید مرتضی آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان که به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از پوستر مرکز تخصصی تئاتر مسجد استان برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردمی و دینی بودن از ویژگی‌های شاخص هنر انقلاب است.

وی برلزوم تقویت مردمی شدن هنر انقلاب تاکید کرد و با بیان اینکه حمایت و تقویت تشکل‌های هنری مردم پایه در سطح محلات از ماموریت‌های مهم و اساسی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: راه اندازی مرکز تخصصی تئاتر مسجدی از جمله اقدامات ارزشمند برای مردم سازی هنر بشمار می‌رود.

آهنگر با بیان اینکه تئاتر بهترین ابزار برای معرفی و تبیین آموزه‌های دینی برای نسل جوان محسوب می‌شود، افزود: همچنین تئاتر می‌تواند موجب جذب حداکثری مردم به مسجد شود.

 وی با بیان اینکه مرکز تخصصی تئاتر مسجدی به دنبال موازی کاری نیست، ادامه داد: رشد هنر انقلاب اسلامی با محوریت مسجد را در این مرکز با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی که در حوزه تئاتر فعالیت دارند، پیگیر هستیم.

آهنگر به چشم انداز ۵ساله مرکز تخصصی تئاتر مسجدی اشاره کرد و افزود: جریان سازی هنر‌های نمایشی معطوف به هنر انقلاب اسلامی را باقوت در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا