Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «مرزوق الغانم»، رئیس پارلمان کویت، دیروز ۱۹ بهمن‌ماه، در نشست فوق‌العاده اتحادیه پارلمان‌های عربی در امان، پایتخت اردن، طرح پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن را در سطل زباله انداخت.

در همین رابطه، فعالان شبکه‌های اجتماعی موضع ثابت کویت در برابر مسئله فلسطین و حمایت از حقوق فلسطینیان در دفاع از سرزمین اشغال شده خود را ستودند و نسبت به آن ابراز خرسندی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خبرگزاری «فلسطین الیوم» با انتشار توئیت‌های فعالان شبکه‌های اجتماعی نوشت: «زینب عواضه»، یکی از فعالان توئیتری در حساب شخصی خود نوشته است: «مرزوق الغانم، رئیس مجلس کویت منتظر تاریخ نماند بلکه خودش دست به کار شد و معامله قرن را در سطل زباله انداخت.»
 
بر اساس این گزارش، «ابوفهد» از دیگر فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز در توئیتی نوشت: «صادقانه بگویم؛ در برخی امور با او اختلاف نظر دارم، اما موضع شجاعانه او در برابر مقامات عرب که طرح معامله قرن را در زباله‌دان تاریخ انداخت، حاکی از غرور عربی اوست. متشکرم، متشکرم، ابوعلی.»
 
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اقدام رئیس پارلمان کویت علیه طرح معامله قرن 

«ایمان عیاد» نیز در این باره نوشت: «مرزوق الغانم، این مرد شجاع با موضع افتخارآمیز و شگفت‌آور خود در برابر معامله قرن ترامپ، ما را متحیر می‌کند.»
 
در همین رابطه عمر السعیدی نیز نوشت: «مرزوق الغانم هنوز هم زیباترین ضرب‌المثل‌ها را برای شهامت اصیل عربی و موضع ثابت و بدون تزلزل در حمایت از عقاید و امت اسلامی را ابداع می‌کند.
 
از سوی دیگر، «تیسیر خالد» عضو کمیته اجرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین نیز اقدام مرزوق الغانم را ستود و او را مردی شجاع در دفاع از مسئله فلسطین و مسائل امت اسلامی دانست.
 
وی در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: اقدام رئیس مجلس کویت زمانی که نسخه‌ای از طرح معامله قرن را در نشست اتحادیه پارلمان‌های عربی، در پایتخت اردن به سطل زباله انداخت، بیانگر وجدان آگاه ملت‌های عرب است.
 
این شخصیت فلسطینی در پایان تأکید کرد: الغانم وجدان ملت‌ها را بیدار کرد و به نمایندگی از ملت‌های عربی اعلام می‌دارد که «جای معامله قرن در زباله‌دان تاریخ است». این نخستین بار نیست که الغانم در چنین جایگاه‌هایی اینگونه موضعگیری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فعالان شبکه های اجتماعی رئیس پارلمان کویت سطل زباله انداخت معامله قرن طرح معامله قرن مرزوق الغانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم
  • رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد