Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فتحی عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور همراه بود، اظهار داشت: بخش کشاورزی استان در دو مرحله سفر ریاست جمهوری و در هر دو مرحله با حضور مقام وزارت، پروژه‌هایی را افتتاح کرد که در مرحله اول ۵۵۰ میلیارد تومان و در سفر دوم ۷۵۰ میلیارد تومان از پروژه‌های کشاورزی استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در هفته دولت، هفته جهاد کشاورزی و ایام الله دهه فجر نیز پروژه‌هایی در بخش کشاورزی افتتاح شد که در مجموع امسال سه هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی و در زیر بخش‌های مختلف یا افتتاح شده و یا عملیات اجرایی شأن آغاز شده است.

فتحی افزود: این امر نشان می‌دهد که حوزه کشاورزی، محل سرمایه گذاری امنی است که اگر یک سرمایه گذار احساس امنیت نکند، سرمایه گذاری نخواهد کرد و خوشبختانه امنیت لازم در این بخش وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان حجم سرمایه گذاری ها در بخش کشاورزی را نسبت به سال‌های قبل دارای افزایش حدود ۶۰ درصدی دانست و گفت: سرمایه گذاران از بخش‌های دیگر به این بخش جذب شده اند چرا که جذابیت لازم را به لحاظ سودآوری و ارزآوری دارد.

وی افزود: تحریم‌ها و نوسانات ارز در نگاه اول شاید تلخ باشد اما مزیتی در راستای نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های ویژه بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

کد خبر 4849013

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف گرگان بخش کشاورزی کشاورزی استان میلیارد تومان سرمایه گذاری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر کاری به آذربایجان شرقی گفت: امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به این تعداد افزوده می‌شود.

رحیمی گفت: در این مدت ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعداً متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

کد خبر 6080841

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی