Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پایانی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از شلوغ‌ترین روزهای این فدراسیون بود که ۹ نفر برای پست ریاست نامزده شده‌اند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه، 20 بهمن‌ماه) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نامی که به روز آخر کشیده شد تا ساختمان شماره 4 در 12 متری سوم خیابان سئول پر از رفت و آمد باشد. رفت و آمدهایی به طبقه سوم ساختمان فدراسیون فوتبال و دفتر دبیرکل برای نام نویسی در انتخابات تا چهره رقبای 25 اسفندماه 98 مشخص شود.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، آنهایی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کنند، باید 10 امضا به نشانه تأیید از اعضای مجمع داشته باشند و در کنار فرم ثبت نام، تحویل دهند. همچنین باید اسامی نواب رئیس پیشنهادی (نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم و نایب رئیس سوم یا بانوان) نیز هنگام ثبت نام اعلام شود که این کار نیز صورت گرفت. از همین‌رو آنهایی که برای پست ریاست ثبت نام کردند، همزمان نام سه نفر دیگر را برای شرکت در انتخابات ثبت می‌کنند.

اسامی آنهایی که به ترتیب برای پست ریاست ثبت نام کرده‌اند، به شرح زیر است:

1-حبیب کاشانی
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و عبدالحسینی

2-محمدحسین قریب
نواب رئیس پیشنهادی: منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و میترا نوری

3-رضا جلالی
نواب رئیس پیشنهادی: حمیدرضا مهرعلی، علی خطیر و شهره موسوی

4-مهدی محمدنبی
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

5-محمدرضا کلایی
نواب رئیس پیشنهادی: حمیدرضا مهرعلی، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

6-هدایت ممبینی
نواب رئیس پیشنهادی: منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و فاطمه علیپور

7-حیدر بهاروند
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، منصور قنبرزاده و پریا شهریاری

8-عباس صوفی

نواب رئیس پیشنهادی: جواد ششگلانی، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

9-امیرمسعود هراتیان

نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و فاطمه علیپور

اسامی نامزدهای ثبت نامی و مدارک آنها توسط کمیته‌ای مرکب از دبیرکل، مسئول امور حقوقی فدراسیون و یک کارشناس به انتخاب هیئت رئیسه فدراسیون در 5 روز کاری بررسی خواهد شد و به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شود. پس از پاسخ نهادهای نظارتی و احراز صلاحیت نامزدها، در دستور جلسه مجمع که به اعضا ارسال خواهد شد، نام نامزدهای ریاست، نواب رئیس پیشنهادی و نامزدهای پست هیئت رئیسه اعلام خواهد شد.

با این حال رقابت 9 نفره برای ریاست فدراسیون از فردا رسماً آغاز می‌شود که باید دید چند نفر از اعضای ثبت نامی می‌توانند وارد عرصه رقابتی شوند. چراکه نحوه احراز صلاحیت به مسائل مختلفی بستگی دارد که یکی از این موارد موضوع بازنشستگی است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شرایط را برای این دسته سخت کرده است.

انتخابات فدراسیون فوتبال 25 اسفندماه برگزار خواهد شد تا جانشین مهدی تاج مشخص شود. انتخاباتی که نامزدهای ریاست از 75 عضو مجمع (یا اکثریت حاضر در مجمع) باید دو سوم آرا را کسب کنند تا جانشین مهدی تاج شوند.

رفت‌وآمدهای مشکوک رؤسای هیئت‌ها به فدراسیون فوتبال در آستانه انتخاباتآنهایی که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال آمدند/ از مالک شهر خودرو تا نماینده نامزدهای ریاست

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال نواب رئیس پیشنهادی نامزدهای ریاست محمود اسلامیان منصور قنبرزاده پریا شهریاری برای پست ریاست حیدر بهاروند نایب رئیس ثبت نامی خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان