Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی«مالک اشتر» این نظام و انقلاب بود، گفت: دلیل روشن و برهان قاطع این قضیه همین که ایشان آن قدر مورد خشم دشمن بود که رئیس جمهور کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، خود دستور ترور این شهید بزرگوار را صادر کرد. تاریخ انتشار: 21:08 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۷۵۴ آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به مختصات مکتب «حاج قاسم سلیمانی» گفت: سپهبد شهید سلیمانی، مجاهدی در راه خدا بود که دلبستگی به پست‌های دنیایی نداشت و همین نکته از خصوصیات برجسته این مکتب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شجاعت فوق العاده به همراه تواضع فراوان ایشان را نیز نباید از یاد ببریم که می‌تواند جزو ویژگی‌های بارز این مکتب به‌حساب بیاید.    عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی «مالک اشتر» این نظام و انقلاب بود، افزود: دلیل روشن و برهان قاطع این قضیه همین که ایشان آن قدر مورد خشم دشمن بود که رئیس جمهور کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، خود دستور  ترور این شهید بزرگوار را صادر کرد.
آیت الله عالمی عنوان کرد: مردم عزیز کشور خصوصا جوانان و حتی همه مسئولان باید از مکتب شهید سلیمانی بیاموزند و قاسم‌وار و با غیرت فراوان و شجاعت زیاد  از کشورمان دفاع کنند و تسلیم امر ولایت فقیه بودن را نیز از مکتب سلیمانی بیاموزند.   بیشتر بخوانید: 
کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم مالک اشتر ولایت فقیه سپهبد شهید سلیمانی نظام و انقلاب مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می‌آید، گفت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی مهمترین ویژگی این شهید را  علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود دانست و افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش گفت: شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید شهید می‌شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم