Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین سانس از مجموعه اکران‌های پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه در روز نهم جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک اثری در ژانر وحشت اختصاص داشت.  تاریخ انتشار: 21:22 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۰۸۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سومین سانس از مجموعه اکران‌های پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه در روز نهم جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک اثری در ژانر وحشت اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم بنا به مضمون و موضوع خود از همان ابتدا با استقبال نسبتاً خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو شد اما در نهایت با خالی شدن سالن‌ها و ترک سالن همراه بود، اثری که به اذعان برخی از اهالی رسانه در مدیوم فیلم کوتاه می توانست اثری تاثیرگذارتر باشد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

این فیلم وجود استفاده از بازیگران غیر چهره از همان ابتدا مشخصا می توانست نشستی خلوت را پشت سر بگذارد، اما به دلیل حال و هوای اثر و موسیقی خوب خود توانست خبرنگاران و منتقدان را به سالن نشست این فیلم بکشاند.

پردیس سینمایی ملت در روز نهم اما همچنان به کار خود ادامه می دهد، فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که در کارنامه خود فیلم سینمایی «تابستان داغ» را می بیند امشب در پردیس سینمایی ملت و در بخش خارج از مسابقه میزبان اهالی رسانه خواهد بود. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ پردیس سینمایی ملت فیلم سینمایی اهالی رسانه روز نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟