Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه برنامه های این مرکز در دهه مبارک فجر و حماسه ملی انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، افشین امیری عصر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از اقدامات صدا و سیمای استان کرمانشاه در خصوص پوشش برنامه‌های دهه فجر و حماسه ملی انتخابات پرداخت و اظهار داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از ۱۲ بهمن تا ۱۹ بهمن با طراحی ۲۰ عنوان برنامه در ۱۳۶ قسمت به مدت ۳۵۰۰ دقیقه در ساختارهای مختلف نمایش، مسابقه و… به موضوع سالگرد انقلاب پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: پیش بینی می‌شود از امروز تا ۲۲ بهمن با ۲۰ عنوان برنامه در ۴۲ قسمت به مدت ۱۱۷۰ دقیقه در بحث انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در خدمت شنوندگان و مستمعین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سیمای مرکز کرمانشاه نیز از ۱۲ تا ۱۹ بهمن با ۱۸ عنوان برنامه در ۴۸۷ قسمت به مدت ۱۵۰۹ دقیقه در ساختارهای مختلف این ایام را گرامی داشته است.

امیری بیان داشت: همچنین پیش بینی می‌شود از ۲۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه با ۱۷ عنوان برنامه در ۳۳۷ قسمت به مدت بیش از ۱۰۰۰ دقیقه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن بپردازد.

وی ادامه داد: در حوزه خبر و اطلاع رسانی واحد خبر مرکز از آغاز ایام الله دهه فجر تا ۱۹ بهمن ماه با ۳۶ خبر ارسالی و ۴۴ خبر روزانه به مدت ۷۸ دقیقه و تهیه ۵ گزارش تولیدی از دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، آب و راه به تهران به مدت ۱۵ دقیقه جهت پخش در برنامه‌های سراسری ارسال شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اظهار داشت: پوشش تمام مراسمات دهه فجر و افتتاح طرح‌های مختلف در این ایام انجام گرفته است.

امیری افزود: پیش‌بینی می‌کنیم از ۲۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه علاوه بر پوشش مراسم و افتتاح طرح‌ها، مسیرهای راهپیمایی در کرمانشاه و سایر شهرستانها تمهیدات ترافیکی ویژه ۲۲ بهمن اعلام شود و آمادگی نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای حضور در راهپیمایی و همچنین دعوت مسئولین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و گزارش برنامه برای حضور پرشور در راهپیمایی صورت گیرد.

وی گفت: همچنین پوشش مراسم چهلمین روز درگذشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به بیان فعالیت‌ها در حوزه فضای مجازی پرداخت و تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی از آغاز دهه فجر تا ۱۹ بهمن ۲ قطعه فیلم کوتاه تهیه شده که به بیان خدمات در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مددخواهی پرداخته است.

امیری بیان داشت: در فعالیت‌های موشن گرافی، پوستر و عکس نوشت، پادکست و … با موضوع سخنان امام (ره) و رهبری، اقدامات و خدمات نظام جمهوری اسلامی و روز شمار دهه فجر تولیداتی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۰ تا ۲۲ بهمن ماه با موشن‌گرافی و تهیه فتوکلیپ و لایو راهپیمایی استان و شهرستانها با همکاری خبرنگاران محلی و تولید کلیپ مسابقه به مناسبت چهلم سردار سلیمانی و انتشار در فضای مجازی نقش آفرینی خواهد کرد.

تشریح برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد صدا و سیما در موضوع انتخابات پرداخت و افزود: با ابلاغ دستورالعمل ستاد انتخابات سازمان تمامی مراکز استانی از مهرماه سال جاری متناسب با زمان انتخابات برنامه‌ریزیهای تشریحی و تبلیغی و آرامش بخشی لازم را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول گفت: رادیو کرمانشاه با تولید برنامه‌های جمع یازدهم در ساختار ترکیبی، تقاطع در ساختار میزگرد، آیا میدانید به صورت ویژه به موضوع انتخابات پرداخته است و در سایر برنامه‌ها به تناسب موضوع برنامه بحث انتخابات را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: رادیو کرمانشاه از نهم آبان ماه همزمان با آغاز فعالیت انتخابات تا ۱۹ بهمن ماه طی ۱۶ عنوان برنامه در قالب‌های مختلف ۵۹۸ قسمت به مدت ۶ هزار و ۴۷۹ دقیقه برنامه سازی کرده است و پیش‌بینی می‌شود از ۲۰ بهمن تا ۲ اسفند ماه روز برگزاری انتخابات و پس از آن تا اعلام نتایج طی ۱۳ عنوان برنامه در قالب‌های مختلف در ۲۹۸ قسمت به مدت دو هزار و ۷۶ دقیقه برنامه سازی داشته باشد و به موضوع مهم انتخابات که حماسه ملی است بپردازد.

امیری گفت: زاگرس با ویژه برنامه مسیر روشن با موضوع کارشناسان و مسئولان برگزاری انتخابات در استان به بررسی اقدامات سوالات و تبلیغات صحیح در انتخابات می‌پردازد و در سایر برنامه‌ها به تناسب موضوع و با روش‌های مختلف بست انتخابات را در سیمای مرکز کرمانشاه و شبکه زاگرس دنبال تدوین سیمای کرمانشاه از ابتدای آغاز دوره تبلیغی و ابلاغ سازمان تا ۱۹ بهمن ماه با ۱۲ عنوان برنامه و تعداد ۱۱۸ قسمت به مدت ۲۹۱۵ دقیقه به موضوع انتخابات پرداخته است و پیش‌بینی می‌کنیم از بیستم بهمن ماه تا ۲ اسفند اعلام نتایج طی ۱۰ عنوان برنامه و تعداد ۳۵۰ قسمت به مدت ۱۸۷۰ دقیقه به موضوع انتخابات و مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ادامه داد: در حوزه خبر و اطلاع رسانی با تهیه و ارسال ۵۵ خبر مکتوب و ۷۰ خبر روزانه به مدت ۱۸۳ دقیقه از وقایع مرتبط با انتخابات و پنج مورد خبر تولیدی به مدت ۱۵ دقیقه از آغاز فعالیت انتخابات در استان تا ۱۹ بهمن‌ماه عملکرد تولید داشته است.

وی از ۳۰ مورد حضور مسئولان برگزاری انتخابات استان و کارشناسان در برنامه‌های تلویزیونی خبر داد و گفت: تولید بسته‌های انتخاباتی به تعداد ۱۶ بسته شامل گفتگوی مردمی، بخش کارشناسی و ویژه برنامه ۱+۶ در خصوص بررسی مسائل انتخابات و تحلیل هفته و بررسی رسانه‌های مکتوب، سایت‌ها و فضای مجازی به تعداد ۶ برنامه به مدت ۲۵ دقیقه به موضوع انتخابات پرداخته است.

امیری گفت: همچنین از ۲۰ بهمن ماه تا ۲ اسفند هر روز یک بسته انتخاباتی به مدت ۳ دقیقه در باکس‌های مختلف خبری رادیو و تلویزیونی پخش خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارائه تاریخچه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پرداخت و گفت: در حال حاضر صدای این مرکز روزانه ۱۱ ساعت و نیم تولید برنامه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه تصریح کرد: تلویزیون کرمانشاه نیز در سال ۴۹ با نصب یک دستگاه فرستنده ۵۰ وات و با ۲ ساعت برنامه در روز راه اندازی و شبکه استانی زاگرس هم در سال ۸۰ افتتاح شد و در حال حاضر سیمای مرکز کرمانشاه روزانه ۴ ساعت تولید برنامه دارد.

امیری اولویت‌های محتوایی و عملکرد سیمای کرمانشاه را از ابتدای سال ۹۸ تاکنون با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، بیانیه گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی، تولید و اشتغال، گردشگری و شعار سال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه زاگرس بر اساس مزیت‌های نسبی، ظرفیت‌ها و چالش‌های استان بخشی از تولیدات خود را به مواردی از جمله کشاورزی، اقتصادی گردشگری و آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده است.

امیری رتبه سیمای کرمانشاه را در سال ۹۷ رتبه بیست و سوم عنوان کرد و افزود: بر اساس آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز سیمای استان‌ها، استان کرمانشاه با ۱۳ پله صعود در رتبه دهم سیمای مراکز استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی میزان ارتباط با شبکه شما از اول امسال تا کنون را ۲۵۲۰ دقیقه در مناسبات‌ها و زمینه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: در ۱۰ ماه نخست امسال میزان حضور شبکه زاگرس در شبکه‌های سراسری ۴۹۲۰ دقیقه است.

موفقیتهای صداوسیمای کرمانشاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همچنین کسب دیپلم افتخار و جایزه ویژه بهترین بازیگری زن به الهام چرخنده در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برای بازی در تله فیلم شاخه شکسته بلوط را از جمله افتخارات کسب شده در جشنواره تولیدات سال ۹۸ عنوان کرد.

وی ادامه داد: میزبانی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی در کرمانشاه، ۳۰۰ ارتباطات رادیویی با شبکه سراسری و استانی به مدت ۳ هزار و ۸۴۰ دقیقه و ۴۸۰ دقیقه ارتباط با شبکه‌های سراسری و تولید ۶ هزار و ۳۶۰ دقیقه برنامه را از اقدامات ویژه و نوآورانه صدا و سیمای کرمانشاه بیان کرد.

امیری گفت: همچنین راه اندازی استودیو بحران در سیل فروردین ۹۸ در محل ساختمان مدیریت بحران استان که ۱۹۵ دقیقه ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی و تولید ۲۶۶ دقیقه برنامه ویژه سیل در سیمای زاگرس را انجام دادیم.

وی مرز خسروی را یکی از ظرفیت‌های استان دانست و گفت: امسال برای اولین بار این مرز بازگشایی شد و توانستیم قرارگاه رسانه‌ای اربعین را در پایانه مرزی خسروی راه اندازی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکر کرمانشاه بیان داشت: در این راستا توانستیم دو استودیوی رادیویی و تلویزیونی مجهز به فیبر نوری با اعتباری بالغ بر حسب ۸۵۰ میلیون تومان تجهیز و تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صدای مرکز کرمانشاه نیز ۴۱۰۰ ساعت تعهد تولید دارد که در ۱۰ ماه امسال بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ ساعت تولید و پخش برنامه داشته که به ۸۵ درصد از تعهد خود عمل کرده است.

امیری گفت: واحد سرود و موسیقی مرکز کرمانشاه از ابتدای سال ۹۸ تعداد ۲۶ قطعه موسیقی در ژانرهای مختلف تولید داشته است و اخیراً برای انتخابات کار ویژه‌ای تحت عنوان حماسه‌ای دیگر به دو زبان فارسی و کردی تولید کرده است.

این مسئول اذعان داشت: در یک بازه زمانی ۱۰ ماهه میزان رشد مخاطبان شبکه زاگرس ۱۲.۳ درصد رشد داشته است و این نشان می‌دهد این شبکه رو به جلو حرکت می‌کند.

وی در خصوص ساخت سریال "ن. خ" گفت: این سریال یکی از موفق ترین سریالهای تلویزیونی است که بیش از ۸۰ درصد مخاطب داشت و در حال حاضر ساخت سری دوم این سریال در استان‌کرمانشاه و با اعتبارات ملی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پیش بینی می شود برگزاری انتخابات آسیب های اجتماعی شبکه های سراسری عنوان برنامه سیمای کرمانشاه استان کرمانشاه ارتباط با شبکه تا ۱۹ بهمن ماه دقیقه برنامه تولید برنامه کرمانشاه نیز اطلاع رسانی مراکز استان قسمت به مدت حال حاضر بهمن ماه شبکه زاگرس راه اندازی فضای مجازی تا ۲ اسفند برنامه ها امیری گفت حماسه ملی استان ها دهه فجر ۱۰ ماه سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی

    

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070168 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین