Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهمن ارک، بهرام ارک کارگردانان اثر، جواد قامتی و عاشیق ولی عبدی بازیگران، محمدرضا مصباح تهیه کننده و سایر عوامل فیلم سینمایی پوست در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. تاریخ انتشار: 21:35 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۰۸۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهمن ارک، بهرام ارک کارگردانان اثر، جواد قامتی و عاشیق ولی عبدی بازیگران، محمدرضا مصباح تهیه کننده و سایر عوامل فیلم سینمایی پوست در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

از جمله نکات جالب توجه این نشست خبری می توان به تشویق اهالی رسانه در نشست خبری این فیلم اشاره کرد. حضور عاشیق عبدی بازیگر این فیلم همراه با سازی که در فیلم می نواخت از جمله حواشی جالب این نشست خبری بود. 

بهرام ارک درباره روایت این فیلم گفت: ما دوست داشتیم بخشی از فرهنگ خود را روایت کنیم و البته مدرنیته هم در کنار فیلم دغدغه ما بوده است، البته ما ابتدا به امر کنار هم به ایده می رسیم و قصدی درباره این نداریم که چه کنیم در قبال ساختار اثر. 

بهمن ارک درباره نوع دکوپاژ اثر گفت: ما زیاد به قاب سینمایی فکر نمی کنیم، ما بیشتر به فکر استعاره دادن در تصاویر هستیم. این چیزی است که ما خواسته ایم و حتی اگر در بخشی می توانستیم تصاویر زیبا ارائه دهیم از آن فرار می کردیم. 

سحر عصر آزاد منتقد این نشست خبری گفت: به نظر من این دو فیلمساز نگاه تازه و اورجینالی دارند که در آثار قبلی هم دیده می شود، فیلم سینمایی پوست اثر منحصر به فرد جشنواره فیلم فجر است، پوست جا خالی سینمای وحشت را پر کرده است.

بهرام ارک درباره ساخت اثری تازه به زبان ترکی گفت: قطعاً ساخت آثار ترکی زبان یا هر زبان دیگری شاید از لحاظ فرهنگی توجیه پذیر باشد اما از لحاظ اقتصادی امیدوارم این فیلم از پس هزینه های خود بر بیاد، اگر این اتفاق بیفتد می توانیم به فیلم بعدی فکر کنیم. 

بامداد افشار درباره جنس موسیقی فیلم سینمایی پوست اظهار کرد: مویسقی این فیلم چند پاره بود، بخشی درباره متن ماجرا بود، بخش دیگر عاشیق ولی عبدی بود که روایت را پیش می برد، از قبل مشخص بود که کار ما در موسیقی سخت است، ما باید موسیقی بین جن و پری را ایجاد می کردیم.

بهمن ارک ادامه داد: ما با بامداد افشار دو بار موسیقی را ساختیم، ما در فیلم از نقاشی های محمد سیاه قلم بهره زیادی گرفتیم، از سویی ریشه یابی به سمت موسیقی شمنیسم داشتیم. من و برادرم برای این فیلم حسابی کلنجار رفتیم و حتی کتک کاری کردیم. 

بهرام ارک درباره انتخاب بازیگران غیر چهره گفت: ما سراغ بازیگرانی رفتیم که ترکی را بدون لهجه حرف بزند، من یک روز جواد قامتی را در یک تئاتر دیدم، البته بهمن با این قضیه مخالف بود، به همین ترتیب من بازیگر مرد را انتخاب کردم و بهمن بازیگر زن فیلم را انتخاب کرد. 

جواد فامتی درباره حضورش در فیلم پوست اضافه کرد: این فیلم اولین فیلم سینمایی من نیست، من سالها در تئاتر تبریز کار کرده ام و خوشبختانه در تبریز به موفقیت های خوبی رسیده ام. شاید من در تهران کمی غریب باشم، من به خودم افتخار می کنم که در چنین فیلمی سهمی داشته ام. 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده نشست خبری این فیلم جشنواره فیلم فجر ۳۸ فیلم سینمایی پوست عاشیق ولی عبدی نشست خبری بهرام ارک عبدی بازیگر بهمن ارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073218 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)