Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:17:35 GMT

مدارس شهرستان ریگان روز دوشنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۷۷۹

مدارس شهرستان ریگان روز دوشنبه تعطیل است

امین باقری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ریگان تصریح کرد : توفان شن طی دو روز در ریگان مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی به وجود آورده و تعداد زیادی از شهروندان را راهی مراکز درمانی کرده است .
وی اضافه کرد : تداوم توفان شن  موجب بسته شدن  راههای ارتباطی ۶۳روستا شده است.
فرماندار ریگان گفت : توفان شن هم اکنون باعث کندی عبور ومرور در جاده ترانزیت ریگان چابهار شده و نیروهای امدادی در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری افزود: وضعیت ریگان در حالت بسیار خطرناک قراردارد که از مردم شهرستان خواسته شده است تا فرونشستن توفان شن از منازل خود خارج نشوند.
ریگان در ۲۸۰کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا مراکز درمانی شهرستان روز مدارس ریگان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی توفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارش‌ها در استان مدارس ۱۱ شهرستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.   مجید محبی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر امروز غیر حضوری خواهد بود.   وی عنوان کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت از رفتن کنار رودخانه‌ها و مسیل ها خوداری شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت مردم ریگان از عملیات وعده صادق
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است