Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:01:10 GMT

هیچ تعارف و هراسی از آمریکا نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۸۸۵

هیچ تعارف و هراسی از آمریکا نداریم

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در مواجهه با آمریکا هیچ تعارف و هراسی نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری درگردهمایی بزرگ ۱۰۰هزارنفری فرزندان و آینده سازان انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان اظهار کرد: امروز به یمن انقلاب اسلامی، دستاوردهای بی شماری در زمینه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی و ورزشی کسب کرده‌ایم که در سایه استقلال و عزت ملی بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بعد از انقلاب تاکنون در زمینه علمی و به خصوص آموزش و پرورش رشد بسیار چشمگیری داشته‌ایم که هرگز قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ضمن اشاره به کمبود و نبود امکانات در زمان طاغوت و حتی اوایل انقلاب در استان هرمزگان جهت تحصیل، اظهار کرد: آن زمان برای رفتن به مدرسه و تحصیل، یک دانش آموز روستایی باید روزانه مسافت چندین کیلومتری از خانه تا مدرسه را می پیمود و اگر می‌خواست مقطع‌های بالاتر مانند راهنمایی و دبیرستان را بخواند باید به شهر و یا استان‌های همجوار مهاجرت می‌کرد.

سالاری ابراز کرد: به برکت این انقلاب بزرگ، امروز و در همین استان هرمزگان بیش از ۷۰ موسسه و مرکز دانشگاهی و آموزشی جهت تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تا مقطع دکتری وجود دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ۲۳۰ هزارشهید که در طول جنگ هشت ساله دفاع مقدس فدای راه انقلاب و امنیت ایران شدند، تصریح کرد: ما این تعداد شهید را تقدیم کردیم تا این انقلاب و نظام از هر گزند و آسیبی در امان بماند.

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عنوان کرد: اکنون  افرادی چون ربع پهلوی هنوز رویای بازگشت به ایران و سلطنت را دارند و در پاسخ به آن‌ها باید گفت که شماها غلط می کنید که بخواهید روزی مجدد پای کثیف و نحس خود را در این سرزمین سراسر ایمان و شهادت بگذارید و ما در واقع انقلاب کردیم که پای افرادی چون شما از این مملکت به طورکامل قطع شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی (ره)  و اکنون مقام معظم رهبری است که این جرات و‌جسارت را به نیروهای جان بر کف داده اند که با قدرت تمام در مقابل استکبار و آمریکا بایستند و هیچ تعارف و هراسی از آمریکا نداریم  و گرنه هستند کشورهایی چون کره شمالی و پاکستان که بمب اتم  نیز دارند اما هرگز جرات و جسارت نیروهای رزمنده ایرانی در مقابل آمریکا را ندارند.

سردار سالاری به دلایل محبوب شدن حاج قاسم در سراسر ایران و منطقه اشاره و افزود: تواضع و خلوص این سردار الهی بی نظیر بود و احترام زیادی برای خانواده شهدا قائل بود و حتی در  مقابل مادر شهید نیز سجده می‌کرد.

فرمانده محترم سپاه امام سجاد (ع)در پایان تصریح کرد: ایده و طرح ستاد بازسازی عتبات عالیات و ساخت صحن هایی به نام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س)در عراق، توسط حاج قاسم مطرح شد و این شهید والامقام در زمان حیاتش به جد پیگیر این امور بود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست