Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:35:14 GMT

تعطیلی برخی مدارس آذربایجان‌غربی در روز دوشبه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۳۹۳۹

تعطیلی برخی مدارس آذربایجان‌غربی در روز دوشبه

مهدی محمدپور شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس دهستان «صورین» در بخش کشاورز شهرستان شاهین‌دژ در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود و در خوی نیز مدارس بخش «قطور» و «صفاییه» با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود.
وی در مورد تعطیلی مدارس ارومیه نیز اظهار داشت: در منطقه سیلوانا هم شروع مدارس با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدپور بیان کرد: مدارس روستایی در شهرستان چالدران تعطیل اعلام می‌شود و شروع مدارس شهری با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهرستان بوکان هم مدارس ابتدایی شهری و مدارس روستایی تعطیل است و شروع کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر خواهد بود.
وی اظهار داشت: در سردشت و پیرانشهر هم مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی تعطیل و شروع مدارس شهری با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود.
محمدپور افزود: مدارس در شهرستان‌های ماکو و نقده با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.
امروز، یکشنبه نیز مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به علت برودت هوا و بارش برف تعطیل شد؛ براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سامانه بارشی در استان تا فردا، دوشنبه پایدار است و از آن پس بر برودت هوا تا هشت درجه سانتی‌گراد افزوده می‌شود.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس آذربایجان غربی خوی سردشت ارومیه ماکو بارش برف پیرانشهر سیلوانای ارومیه پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آذربایجان غربی خوی سردشت ارومیه ماکو بارش برف پیرانشهر سیلوانای ارومیه تعطیلی مدارس آذربایجان غربی خوی سردشت ارومیه ماکو بارش برف پیرانشهر سیلوانای ارومیه آذربایجان غربی شروع مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد