Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بیوک میرزایی از جمله بازیگران محبوبی است که علاوه بر تلویزیون در رادیو هم حضور فعالی دارد. وی در فیلم‌هایی همچون خوک، پسران آجری، از دوردست، بمانی، عشق شیشه‌ای، آشوبگران، تعطیلات تابستانی، ابلیس، نار و نی و... جلوی دوربین رفته است. هنرنمایی او را در سریا‌ل‌هایی همچون افسانه هزارپایان، برادر،کلاه پهلوی، مرد 2 هزار چهره، مدار صفر درجه، دزد و پلیس، یک مشت پر عقاب، رقص پرواز، معما، این سه نفر، مهمان‌پذیر طوبی، ماجراهای خانه قدیمی، امواج جادویی، چشم به راه، دهه انقلاب، باغ گیلاس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز دیده‌ایم.

میرزایی جزو بازیگرانی است که در کنار نصرالله رادش، کیهان ملکی، مهدی صبایی، زهره فکور صبور، امین حیایی و دیگران در سریال "روزگار جوانی" جلوی دوربین رفته است. این سریال روایتگر داستان زندگی پنج دانشجو است که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. مجموعه مورد بحث، سال‌های آخر دهه 1370 از شبکه 5 پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را با خودش همراه کند.

وی در خصوص تکرار سریال‌ها از تلویزیون و شبکه آی‌فیلم، گفت: آی‌فیلم را می‌بینم و اینکه کارهای قدیمی را پخش می‌کند، خیلی خوب است. آی‌فیلم مخاطبان زیادی دارد، به ویژه برای ما که قدیمی‌تریم خیلی لذت‌بخش است که می‌بینیم کارهای قدیمی پخش می‌شود. حتی برای مردم هم دیدن این سریال‌ها جذابیت دارد. نسل جدید بسیاری از سریال‌های قدیمی را ندیده است و آی‌فیلم این امکان را فراهم می‌کند که جوان‌ترها کارها را ببینند.

بیوک میرزایی در پاسخ به این سؤال که با شنیدن نام سریال "روزگار جوانی" چه چیزی به ذهنتان می‌رسد، افزود: با شنیدن نام این مجموعه این موضوع به ذهنم می‌آید که آن سریال سکوی پرتاب همه افرادی بود که در آن همکاری داشتند. مسائلی که در این سریال به آنها پرداخته شد، هنوز هم در جامعه وجود دارد و جزو مشکلات جوانان است. شاید بازپخش بعضی از سریال‌ها زیاد جالب نباشد، اما روزگار جوانی جزو کارهایی است که هر چقدر هم تکرار شود، باز هم جذاب است. آنچه در این سریال مطرح شد الان با شدت بیشتری در جامعه وجود دارد. در این سریال به موضوعات جوانان و دانشجویان پرداخته می‌شود که الان هم در جامعه جاری است.

وی به سکانسی از گریه واقعی برای همسرش اشاره کرد و گفت: در این سریال لحظات خوش بسیاری داشتیم و خیلی از سکانس‌ها در ذهنم مانده است. اما سکانسی بود که دخترم گم می‌شود و می‌آیم سر قبر همسرم و گریه می‌کنم. جالب است بدانید که یکی دو سال قبل از اینکه در روزگار جوانی بازی کنم، در واقعیت همسرم را از دست داده بودم. وقتی سر قبر همسرم در سریال حاضر شدم، واقعاً زار زار گریه می‌کردم. با این نقش همذات‌پنداری شدیدی داشتم. برای دست‌اندرکاران مجموعه هم جالب بود که چطور من در این سکانس آن طور گریه می‌کنم. جالب اینکه در تمامی برداشت‌ها احساسم همین بود و به شدت اشک می‌ریختم.

بازیگر سریال "پهلوانان نمی‌میرند" در پاسخ به این سؤال که دوست دارید ایفاگر نقش‌های طنز باشید یا جدی، تصریح کرد: من بازیگرم و معتقدم افراد باید بر مبنای فیزیک، توانایی و صدایی که دارند، جلوی دوربین بروند. فکر نمی‌کنم مهم باشد که نقش مثبت باشد یا منفی، جدی باشد یا طنز. بازیگر باید در هر نقشی بتواند توانایی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیگران تئاتر که من هم جزو آنها هستم، دوست ندارند نقش‌شان قالبی باشد. ما تئاتری‌ها از نقش‌های متنوع استقبال می‌کنیم و دوست داریم کارها رنگ‌های مختلف داشته باشند. من نقش مثبت هم زیاد بازی کرده‌ام؛ الان یک سریال 60 قسمتی را برای شبکه نسیم به نام "افسانه هزارپایان" کار کرده‌ام که یکی از نقش‌های محوری این طنز تلویزیونی‌ام.

وی در مورد نقش‌هایی که دوست دارد در کارنامه‌ بازیگری‌اش به ثبت برسد، خاطرنشان کرد: شخصیت‌های تاریخی را خیلی دوست دارم. نقشی که در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» بازی کردم، جذاب بود. نقشم را در سریال «گرگ‌ها» از داوود میرباقری هم خیلی دوست دارم. شخصیت‌های تاریخی را به طور کلی می‌پسندم، به شرطی که نقش خوب باشد. مثلاً در پهلوانان نمی‌میرند، نقش من معماگونه بود و دوستش داشتم. ما کارگردان‌های بزرگی مثل حسن فتحی و داوود میرباقری را داریم که در انتخاب بازیگران بسیار موفق عمل می‌کنند. این افراد وقتی نقشی را به بازیگر می‌سپارند، آن فرد تمام تلاشش را می‌کند که نقش خوب دربیاید. البته من نقش‌هایم را در سریال‌های «همسایه‌ها»، «روزگار جوانی» و کارهای دیگر هم دوست دارم.

میرزایی با اشاره به اینکه رادیو را خانه اولم می‌دانم، گفت: من در قدم اول خودم را بازیگر تئاتر می‌دانم. بعد رادیو برایم مهم است، اما در تلویزیون هم کار کرده‌ام و این مدیوم هم برایم ارزش دارد. البته کار اصلی من در رادیو است و از رادیو بازنشسته شده‌ام. از وقتی بازنشسته شده‌ام بیشتر کار می‌کنم؛ در برنامه «شب آدینه» در رادیو فعالم و برنامه «صبح جمعه با شما» را هم کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر نقش آدم‌های خلافکار و به نسبت بدجنس را بازی می‌کنید، تصریح کرد: من تصورم این است که نقش منفی توانایی بازیگر را به رخ می‌کشد. فکر می‌کنم وقتی بازیگر بتواند نقش‌های منفی را خوب دربیاورد، ثابت می‌کند که در بازیگری تبحر دارد. نقش‌های منفی به دلیل تضادی که با نیروهای مثبت دارند، به کار رنگ می‌دهند. نقش‌های مثبت فراز و فرود آنچنانی ندارند. اصولاً از نقش مثبت زیاد خوشم نمی‌آید؛ البته برخی نقش‌های مثبت هم هستند که رنگ دارند اما متأسفانه در کشور ما این نقش‌ها معمولاً جای زیادی برای کار ندارند.

او درباره کارهای جدیدش گفت: سریال «جشن سربرون» را کار می‌کنیم که 30 قسمت است و جزو سریال‌های فاخر و الف محسوب می‌شود. کارگردانش مجتبی راعی است؛ این سریال در قالب درام و عاشقانه ساخته می‌شود و چهار ماه است که مشغولیم؛ فکر می‌کنم از شبکه یک یا سه پخش شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سینما و تلویزیون بازیگر بازیگران بیوک میرزایی پاسخ به این سؤال پهلوانان نمی میرند روزگار جوانی جلوی دوربین دوست دارم سریال ها نقش مثبت آی فیلم نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر

اسطوره باشگاه منچستریونایتد از وینیسیوس جونیور حمایت کرده است.

طرفداری | اشک‌های وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل واکنش زیادی در بین بازیکنان دنیای فوتبال داشته است.

ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و به او درود و احترام فرستاد. فردیناند دراین‌باره و با انتشار تصویری از گریه وینیسیوس جونیور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اسپانیا کشور نژادپرستی است؟؟؟ نمی‌دانم، چون در آنجا زندگی نکردم تا آن را تجربه کنم. اما می‌دانم که در استادیوم‌های این کشور نژادپرستی وجود دارد و به نظر می‌رسد مقامات به دلایلی آن را نادیده می‌گیرند. دیدن اینکه یک مرد جوان در کنفرانس مطبوعاتی به گریه می‌افتد، مثل اتفاقی که برای وینیسیوس افتاد، واقعاً دلخراش و ناراحت‌کننده است.

شنیدن صحبت‌های تباس (رئیس لالیگا) در فصل گذشته نشان می‌دهد که نیاز به تغییرات اساسی در سطوح بالا و برخورد قاطعانه از سوی سازمان‌های بزرگ وجود دارد. به تو افتخار می‌کنم، برادر!

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم    حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • گریه بهروز رهبری‌فرد با دیدن عکس انصاریان و میناوند (فیلم)
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر