Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان تمام پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان تالش به علت بارش برف فردا (دوشنبه) در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

با توجه به ادامه بارش‌ها در نقاط مختلف گیلان؛ احتمال تعطیلی مدارس دیگر شهرستان نیز وجود دارد.
 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آموزش و پرورش بارش برف تعطیلی مدارس روابط عمومی شهرستان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث‌ فرهنگی گیلان ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند.

ولی جهانی امروز، ۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی شامل موزه‌ها، قلعه‌ها و غیره تحت مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در روز دوشنبه، ۱۳ فروردین ماه مصادف با شهادت امیرالمؤمنین(ع)، تعطیل می‌باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: با توجه به این تعطیلی، انتظار داریم مردم عزیز همکاری لازم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟