Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی حتی اگر گلزنی نکند، در زمینه ثبت پاس گل مرد اول تیمش خواهد بود.

طرفداری- در جریان برد 3-2 بارسلونا مقابل رئال بتیس در هفته بیست و سوم لالیگا، بار دیگر لیونل مسی درخشید و در تمامی گل هایش تیمش تاثیرگذار بود.

لیونل مسی در این دیدار سه پاس گل به فرنکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس و کلمنت لنگله داد، تا بهترین بازیکن زمین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب لیونل مسی به دومین بازیکن پس از جیدون سانچو وینگر بروسیا دورتموند بدل شد که موفق به ثبت 10+ گل و 10+ پاس گل در پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل جاری می شود. جیدون سانچو 12 گل و 13 پاس گل و لیونل مسی 14 گل و 11 پاس گل به نام خود ثبت کرده اند.

همچنین این برای چهارمین بار در طول دوران حرفه ای لیونل مسی است که موفق به ثبت 3 پاس گل در یک دیدار می شود. وی با پیراهن بارسلونا موفق شده بود در برد 4-1 مقابل لوانته در سال 2014 در کوپا ایتالیا و در برد 6-0 مقابل ختافه در سال 2016 در لالیگا سه پاس گل ثبت کند. همچنین با پیراهن تیم ملی آرژانتین در برد 6-1 مقابل پاراگوئه در سال 2015 و در کوپا آمریکا موفق به ارسال 3 پاس گل شده بود.

لیونل مسی برای 49مین بار در طول دوران حرفه ای اش حداقل 2 پاس گل در یک دیدار به ثبت می رساند. 4 بازی با 3 پاس گل و 45 بازی با 2 پاس گل در کارنامه حرفه ای وی دیده می شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی پاس گل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی

43 گل و 10 پاس گل در یک فصل مسابقات باشگاهی! ام باپه در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده دیگر است.

طرفداری | ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای پاریسی‌هاست که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند.

کیلیان ام باپه در بازی مقابل لوریان در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل شد تا بدین‌ترتیب شمار گل‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی در این فصل به عدد 43 برسد. با زدن این 43 گل در فصل جاری، کیلیان ام باپه بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خودش را به ثبت رسانده است. ام باپه در فصل گذشته و با 41 گل موفق شده بود تا فصلی درخشان را با پاری سن ژرمن و دوران حرفه‌ایش رقم بزند و حالا هر فصل که می‌گذرد آمار ستاره فرانسوی بهتر و بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

کیلیان ام باپه به احتمال فراوان در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک و راهی رئال مادرید می‌شود. چنین آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گلزنی می‌تواند جدا از پاریسی‌ها که منتظر درخشش او در ادامه لیگ قهرمانان اروپا هستند خبر بسیار خوبی هم برای هواداران رئال مادرید باشد که چنین ستاره‌ای را از فصل آینده با پیراهن تیم محبوب خود ببینند.

عملکرد کیلیان ام باپه در دوران حرفه‌ایش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!