Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشین لیگ برتر کرواسی در حضور صادق محرمی پیروزی دیگری را کسب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی پایانی هفته بیست‌ویکم لیگ برتر کرواسی امشب (یکشنبه) میان تیم‌های دیناموزاگرب و  گوریسا برگزار شد که  میزبان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

تئوفیله (۷۲) و کاجیور (۸۷) ۲ گل تیم دینامو زاگرب را وارد دروازه حریف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیب تیم دینامو زاگرب صادق محرمی حضور کاملی داشت.

تیم دینامو زاگرب با ۵۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر کرواسی است. تیم‌های هایدوک (۴۱ امتیاز) و ریجکا (۳۷ امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیناموزاگرب صادق محرمی دیناموزاگرب صادق محرمی لژیونر لیگ کرواسی تیم دینامو زاگرب لیگ برتر کرواسی صادق محرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلایی پوشان در خانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان مس کرمان صدرنشین این رقابت‌ها بود که مقابل این تیم شکست خورد.
طلایی پوشان برای کم کردن اختلاف خود با صدر جدول امروز در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان پذیرای مس کرمان بودند که در پایان و با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ مغلوب رقیب کرمانی خود شد.
سپاهان با این شکست با ۲۲ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند و مس کرمان هم با این پیروزی و کسب ۳۲ امتیاز همچنان صدرنشین این مسابقات است.
هفته هجدهم و بعدی این رقابت‌ها پنجشنبه ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد و فولاد مبارکه سپاهان نماینده اصفهان میهمان زغال سنگ طبس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • شکست طلایی پوشان در خانه