Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی دیگر از مدارس استان اردبیل در سری صبح امروز (۲۱ بهمن) به‌علت برودت هوا و بارش برف تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اطلاعیه تکمیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برخی دیگر از مدارس استان اردبیل در سری صبح امروز (دوشنبه ۲۱ بهمن) به‌علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ در شهر اردبیل، خلخال، نمین، مشگین‌شهر، ارشق، لاهرود و هیر؛ تمامی مقاطع تحصیلی، در بیله‌سوار، جعفرآباد، انگوت، شاهرود، سرعین و خورش رستم؛ پیش دبستانی و ابتدایی و در نیر؛ پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول روستایی و در پارس‌آباد و گرمی فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرهای بیله سوار، جعفرآباد، انگوت، شاهرود، سرعین و نیر متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر، در گرمی ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در خورش رستم متوسطه اول روستایی با یک ساعت تاخیر  آغاز خواهند شد.

گفتنی است؛ بارش برف و برودت هوا در برخی از شهرهای استان اردبیل، دیروز نیز منجر به تعطیلی مدارس شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل تعطیلی مدارس بارش برف خبرگزاری فارس فارس اردبیل بارش برف و برودت هوا یک ساعت تاخیر پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس