Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن ویژه روستاییان و عشایر خوزستان دوشنبه، ۲۸ بهمن در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود.

ناجی حیدری، مسئول کانون قرآن حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن ویژه روستاییان و عشایر خوزستان دوشنبه، 28 بهمن در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رشته‌های این مسابقات برای آقایان شامل قرائت، حفظ یک جزء، پنج جزء و ده جزء قرآن کریم، اذان،‌ دعاخوانی و تفسیر موضوعی و رشته‌های بانوان شامل ترتیل، حفظ یک جزء، پنج جزء، ده جزء و تفسیر موضوعی قرآن کریم است.

حیدری با بیان اینکه تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن باید ساکن روستا و مناطق عشایری و دارای حداقل سن 18 و حداکثر 41 سال باشند، افزود: زمان ثبت‌نام در این مسابقات تا 22 بهمن است. متقاضیان جهت نام‌نویسی به اداره آموزش عقیدتی سازمان مراجعه کنند.

مسئول کانون قرآن حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، گفت: مکان برگزاری مسابقات، آمفی‌تئاتر شهید فریدنیا سازمان جهاد کشاورزی خوزستان واقع در بلوار گلستان است. مرحله کشوری مسابقات نیز اسفندماه برگزار می‌شود و به استثنای رشته حفظ یک جزء که فقط در مرحله استانی برگزار می‌شود، از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مسابقات قرآن جهاد کشاورزی مسابقات قرآن قرآن سازمان جهاد کشاورزی خوزستان روستاییان و عشایر خوزستان برگزار می شود حفظ یک جزء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی

 مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس
  • انتصاب مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی مازندران