Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:09:05 GMT

کاهش محسوس دمای هوا تا روز چهارشنبه در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۳۲۴

کاهش محسوس دمای هوا تا روز چهارشنبه در استان ایلام

احسان احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده باعث بارش برف پراکنده در مناطق مختلف استان ایلام شده است.

وی گفت: همچنین این سامانه منجر به بارش باران در مناطق جنوبی استان شده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی با هسته سرد از امروز تضعیف می‌شود، گفت: پیامد این سامانه هوای سرد در استان است که دمای هوا تا روز چهارشنبه در استان ایلام شاهد افت محسوس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نژاد تصریح کرد: دمای هوا در مناطق سردسیر استان تا هشت درجه زیر صفر هم خواهد رسید و شرایط یخبندان می‌شود.

کد خبر 4849153

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف ایلام سازمان هواشناسی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شهرکرد بارش برف خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند راهپیمایی 22 بهمن شیراز استان ایلام دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا سامانه بارشی تقویت می‌شود گفت: بارش‌ها در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، اصفهان، خوزستان، خلیج فارس و تنگه هرمز تداوم دارد.

وی افزود: گستره بارش‌ها در روز چهارشنبه نیز شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، خراسان جنوبی است.

ضیائیان اظهار کرد: شدت بارش ها برای امروز و فردا مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان است.

وی با بیان اینکه  هشدار سطح قرمز هواشناسی در نواحی جنوبی کشور صادر شده است گفت: روز سه‌شنبه استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر هشدار قرمز برای بارش دارند که این وضعیت سبب سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها، اختلال جدی در سفرهای شهری و بین‌شهری و خسارت به محصولات زراعی خواهد شد.

به گفته وی، چهارشنبه نیز هشدار قرمز بارش مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان است.

 ضیائیان  با  اینکه امشب در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرر مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد گفت:  وزش باد شدید در نوار شرقی کشور برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

وی همچنین از صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امشب  تا  روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

وی افزود: فردا هم چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران درگیر این سامانه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • احتمال بارش ۸۰ میلی‌متر در جنوب استان کرمان
  • هشدار بارش‌های رگباری و کاهش دما در یزد
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند
  • امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی
  • کاهش محسوس دما امشب در خراسان رضوی
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود