Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:08:41 GMT

تعیین بیش از ۷۰ نقطه در گرگان برای تبلیغات کاندیدا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۴۵۳

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از تعیین بیش از ۷۰ نقطه در سطح شهر گرگان برای تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم خبرداد و گفت: کاندیداها از مکان های جانمایی شده توسط شهرداری برای تبلیغات استفاده کنند.

محمد حمیدی در جلسه هماهنگی تبلیغات کاندیدای مجلس در گرگان، اظهار کرد: شهرداری گرگان بیش از ۲۴۰۰ مترمربع داربست را برای تبلیغات کاندیدا در بالغ بر ۷۰ نقطه از سطح شهر در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رعایت اصول تبلیغات برای کسب نتیجه مطلوب در هر انتخاباتی لازم و اجتناب ناپذیر است.

فرماندار گرگان از هیئت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خواست هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیدا و یا منتصبین به آن‌ها را رصد کرده و در کمترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها از بامداد پنجشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم تبلیغات انتخاباتی گرگان برای تبلیغات کاندیدا ۷۰ نقطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور

فرارو- خیابان‌های مانیپور، ایالت کوچک و خشونت‌آمیز در شرق دور هند علی‌رغم اینکه پرجمعیت‌ترین کشور جهان به سمت انتخابات عمومی می‌رود، ساکت است.

به گزارش فرارو، ۳.۶ میلیون ساکن مانیپور از اولین کسانی خواهند بود که در انتخابات هفت مرحله‌ای روز جمعه (۱۹ آوریل) رای می‌دهند، اما مبارزات انتخاباتی به دلیل ترس از خشونت پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

درگیری در این ایالت ابتدا بر سر تمدید بالقوه حقوق اقلیت «کوکی‌ها» که ۱۶ درصد از جمعیت ایالت را تشکیل می‌دهند، رخ داد که باعث ناراحتی اکثریت «میتی‌ها» شد که ۵۳ درصد را تشکیل می‌دهند.

ساکنانی مانند فرانسیس کیشام از دولت نارندرا مودی به دلیل شکست در پایان دادن به آنچه که منتقدان ترکیبی از هرج و مرج و جنگ داخلی می‌نامند ناامید هستند.

او به همراه همسر و دو فرزندش در یک اردوگاه پناهندگان زندگی می‌کند که به دلیل درگیری که در آن حداقل ۲۲۰ نفر از ماه می‌ کشته شدند، آواره شده‌اند.

کیشام گفت: (نارندرا مودی، نخست وزیر هند) در حال حاضر چه می‌کند؟ آیا مانیپور بخشی از هند نیست؟ آیا ما شهروند هند نیستیم یا چه؟

جنگ بین میتی‌ها و کوکی‌ها، منطقه را به دو منطقه تحت محاصره تقسیم کرده است.

دولت مودی ناآرامی‌ها را ناشی از هجوم پناهجویان از کشور همسایه میانمار می‌داند.

در حالی که نظرسنجی‌ها حاکی از پیروزی مودی است، منتقدان می‌گویند مانیپور، که توسط حزب BJP مودی اداره می‌شود، یک شکست امنیتی و تصویری نادر برای او است.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • سرشماری دوزیستان در مریوان انجام شد
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی