Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ریگان گفت: طوفان در سومین روز متوالی در ریگان، راه ارتباطی 73 روستا را مسدود کرد.

امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: گردوغبار شدید که از سه روز قبل در شهرستان ریگان آغاز شده  مردم این شهرستان را خانه‌نشین کرده است.

فرماندار ریگان وضعیت شهرستان را در کشور بحرانی برشمرد و بیان داشت: شدت گردغبار در این شهرستان به 23 برابر حد مجاز افزایش یافته و گردوغبار شدید که دیشب محور ترانزیتی ریگان چابهار را به مدت یک ساعت مسدود کرده بود با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وضعیت بحرانی در 150 روستای شهرستان خبر داد و خسارات زیادی که به مزارع گندم و جو وارد کرده را یادآور شد و افزود: این وضعیت موجب شن‌گرفتگی باغات و مزارع در شهرستان ریگان شده است.

باقری با اشاره به اینکه طوفان همچنان در شهرستان ادامه دارد، اضافه کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی  ادامه دارد.

به گزارش فارس، تعطیلی مالچ‌پاشی، روند کند و تعطیلی پروژه‌های منابع طبیعی از جمله دلایل افزایش کانون‌های بحران فرسایش بادی در ریگان بوده که بر تشدید طوفان‌ها در این شهرستان افزوده است. تاکنون گردوغبار 16روستا را در ریگان خالی از سکنه و150روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است.

انتهای پیام/80014/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: طوفان گردوغبار راه روستایی ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: پس از ساعت‌ها جست‌‍وجو، جسد فرد گم شده پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل عوامل قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گم‌شدن فردی در ارتفاعات روستای سنگ‌سفید شهرستان دالاهو، بلافاصله تیم عملیاتی شعبه دالاهو به منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها جست‌وجو، فرد گم شده که فوت شده بود پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل به عوامل قضائی شد.

مسعود محنتی، فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص جزئیات فوت این فرد ۷۰ ساله، تصریح کرد: پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و جست‌وجو در منطقه، پیکر بی‌جان فرد مفقودشده که دچار بیماری قلبی بود در دامنه ارتفاعات ناحیه صنعتی شهرستان دالاهو کشف شد که با توجه به بیماری قلبی، شواهد و قرائن از مرگ شخص متوفی به دلیل ایست قلبی حکایت داشته است و در نهایت توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر تحویل پزشکی قانونی شد.

کد خبر 746958

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان