Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@07:24:07 GMT

وضعیت جوی کشور در ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۶۴۲

وضعیت جوی کشور در ۲۲ بهمن

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، روز ۲۲ بهمن آسمان ۱۵ استان کشور برفی خواهد بود و در برخی استان‌ها احتمال بارش باران و برف وجود دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی استان‌های کشور را طی روز سه‌شنبه (۲۲ بهمن) را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه طی این روز در ۱۵ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، گلستان، گیلان، مازندران و همدان) بارش برف خواهیم داشت و در استان‌های اردبیل، ایلام، کردستان، کرمانشاه و مرکزی احتمال بارش برف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین بر اساس این اطلاعیه آسمان اصفهان طی روز سه شنبه (۲۲ بهمن) ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و آسمان در استان بوشهر طی این روز صاف خواهد بود.

در استان خراسان جنوبی نیز طی این روز بارش پراکنده خواهیم داشت و آسمان خوزستان با وزش باد و گرد و خاک همراه می‌شود.

سیستان و بلوچستان نیز طی روز سه شنبه (۲۲ بهمن) با بارش باران همراه است و آسمان استان فارس طی این روز کمی ابری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان هواشناسی 22بهمن وضعیت جوی کشور آسمان اصفهان طی روز سه شنبه طی این روز ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌) در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاد مستعد، بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن اینکه شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

گودرزی یادآور شد: روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت. همچنین روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 6086017 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است