Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:11:33 GMT

22 بهمن، روز ادای دین به این آب و خاک است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۵۸۱۲

22 بهمن، روز ادای دین به این آب و خاک است

فرماندار کرمانشاه گفت: همه با حضور در راهپیمایی پرشور و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن، دین خود را به این آب و خاک ادا می‌کنیم.

فضل‌الله رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر مردم را ولی نعمتان معرفی کرد و اظهار داشت: ملت ایران لایق هرگونه خدمتی هستند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 106 پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان، تصریح کرد: امروز در روستای قزانچی به همت بسیج سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح نمادین 56 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی را داریم، همچنین از سوی بهزیستی شهرستان کرمانشاه مراسم جشنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مراسم یاوران انقلاب با حضور دانش‌آموزان هم‌اکنون در سالن حجاب در حال برگزاری است، البته چندین مراسم و برنامه دیگر نیز داریم که در اقصی نقاط روستایی شهرستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رنجبر اشاره‌ای نیز به مراسم  یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان کرمانشاه داشت و اضافه کرد: فردا ساعت 9:30 دقیقه صبح در یوم‌الله 22 بهمن مراسم باشکوه و باعظمت راهپیمایی از 2 مسیر چهارراه مدرس تا میدان آزادی و از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اظهار امیدواری، ادامه داد: امیدواریم که ملت عزیز و بزرگ ایران و مردم خوب و صبور کرمانشاه همچنان که در همه صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم و میهن اسلامی پشت‌سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند، این بار هم با حضوری گسترده پرشور و دشمن‌شکن این صحنه دفاع را به منصه ظهور بگذارند.

رنجبر تصریح کرد: یقین داریم مردم با توجه به چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سردار دل‌ها، شهید سلیمانی و در راستای دفاع از آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان گرانقدر این بار هم دشمنان را ناامید خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: به یاری خدا در روز 22 بهمن همه به میدان خواهند آمد و در راستای آرمان‌های والای امام(ره) و شهیدان گرانقدر دین خود را به این آب و خاک ادا خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه امام خمینی شهید ایران فرماندار کرمانشاه رنجبر افتتاح واحد مسکونی مددجویان 22 بهمن ادای دین آرمان ها دفاع فرماندار کرمانشاه شهرستان کرمانشاه یوم الله 22 بهمن آب و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت