Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: گروه‌های جهادی استان برای مقابله با وقوع بحران احتمالی در پی کاهش شدید دمای هوا، آماده هستند.

مهدی ایقانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آمادگی گروه‌های جهادی این استان برای مقابله با وقوع بحران احتمالی در پی کاهش شدید دمای هوا خبر داد و گفت: بیشتر مناطق اردبیل سیل خیز نیستند، به همین جهت احتمال وقوع حادثه با اثر تخریبی از سیل پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایقانی با بیان اینکه ۵۴ گروه جهادی دانشجویی در سراسر اردبیل فعالیت می‌کنند، افزود: در صورت وقوع بحران می‌توانیم حدود ۱۰ گروه جهادی را بلافاصله به مناطق بحران زده اعزام کنیم.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل بیان کرد: البته تجهیزات خاصی در اختیار گروه‌های جهادی اردبیل قرار ندارد.

گفتنی است؛ اداره کل هواشناسی اردبیل از احتمال وقوع کولاک برف و اختلال در تردد جاده‌ای اردبیل خبر داده است. همچنین براساس الگو‌های هواشناسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی سرد تا روز سه شنبه در این استان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کولاک در جاده بسیج دانشجویی اردبیل اردوی جهادی پی کاهش شدید گروه های جهادی وقوع بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان