Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سیلی موشکی ایران دشمن را به خواب برده است و سیلی دوم که همان حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است، دشمن را بیدار می‌کند.

سردار رمضان شریف شامگاه یکشنبه در آیین اربعین سردار سلیمانی در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان، افزود: سیلی اول ایران بسیار تعیین کننده بود و دشمن با سکوت، خود را به خواب زده است اما بدون شک سیلی بعدی دشمن را بیدارتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی، رستاخیز عظیمی در عراق و ایران به پاشد و عنوان  «سردار دل‌ها» از عمق احساس مردم بیرون آمد.

شریف اضافه کرد : ۲۵ میلیون نفر در پنج شهر کشور در تشییع سردار سلیمانی حضور داشتند و سراسر کشور عزادار این شهید والامقام شدند. 

خون حاج قاسم و همراهانش آمریکا را به خاک ذلت می‌نشاند

شریف بیان کرد: دشمن با مشاهده جمعیت میلیونی تشییع کنندگان شهدای مقاومت در ایران و عراق به این باور رسیده که دچار اشتباه محاسباتی شده است، اما هرگز این موضوع را بیان نخواهد کرد. 

وی، اسماعیل قاآنی را بهترین جایگزین برای سردار سلیمانی دانست و گفت: سردار قاآنی، ۲۰سال جانشین حاج قاسم بود و در کنار اندوخته‌های فراوان، از پشتیبانی مقام معظم رهبری برخوردار است، سپاه با تمام وجود او را کمک می‌کند و میلیون‌ها ایرانی که خواستار خونخواهی حاج قاسم هستند نیز از او حمایت می‌کنند. 

شریف، ترور را تنها هنر دشمنان دانست و افزود: علی‌رغم تمامی ترورهای دشمن پس از انقلاب، همه شاهدند که ما همچنان بر قله‌های افتخار هستیم.

وی اضافه کرد: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی، قُمار بزرگی کرد و بدون شک در این قماربازی، بازنده اصلی خواهد بود.

دشمن به دنبال سرپوش گذاشتن بر تلفات واقعی در عین الاسد است 

شریف تصریح کرد: ۱۳ فروند موشک سنگین ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد برخورد کرد و دشمن تنها ضربه مغزی خفیف ۶۵ نفر را اعلام کرد در حالی‌که آسیب به آنها بیش از این‌ تعداد است. 

وی افزود: آنچه که از آمار تلفات مهم‌تر است، شکسته شدن هیبت آمریکا و خوار و خفیف شدن او در سطح بین المللی است که در برابر قدرت ایران اسلامی، زانو زدند و سکوت کردند.

شریف گفت: شرایط ایران اسلامی ویژه است و به بسیاری از دستاوردها که آرزوی بسیاری از کشورها است، دست‌یافته‌ایم. 

وی اظهارداشت: بسیاری از کشورهای قدرت‌مند جهان نیز امروز مستقل نیستند، اما ایران درحوزه اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی بدون وابستگی به آمریکا در اوج استقلال قرار دارد. 

شریف افزود: ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است و آمریکا نیز که مفهوم این قدرت را به خوبی می‌داند به دنبال تصویرسازی غیر واقعی از ایران است. 

وی ادامه داد: ما با قدرت و تسلط کامل بر اوضاع داخلی و منطقه، شجاعت و شهامت خود را حفاظت می‌کنیم و دشمن نیز بداند که حق ندارد به مردم ما نگاه چپ کند.

شریف، به عبور ایران از گردنه های بزرگ و صعب العبور اشاره کرد و گفت: ما به دنبال جنگ، تصرف و غصب کشورهای منطقه نیستیم اما آمریکا از کیلومترها فاصله به دنبال چپاول نفت و گاز، به منطقه آمده است. 

شریف، شهادت سردار سلیمانی را سراسر راز و رمز دانست و ادامه داد: همان دست شهید سلیمانی که در جنگ تحمیلی تیرخورده بود، در حمله آمریکا قطع شد تا نشان دهد که او ابوالفضل جبهه مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ نظامی برنده هستیم اما در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای نیازمند پایمردی ویژه، ممارست و مقاومت هستیم. 

مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر برای عزت ملت ایران اهمیت قائل است و نگاه رهبری به عظمت ایران اسلامی، با این نگاه ویژه به خوبی قابل فهم است که بعد از ۴۱ سال، ایران الهام بخش ملت‌های منطقه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهادت سردار سلیمانی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت

  حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مختار سابکی در مراسم اجتماع مردمی در حمایت از پاسخ مقتدرانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشار به اینکه شب گذشته شاهد سیلی محکم مدافعان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم که موجی از خوشحالی و خرسندی را برای ملت شریف ایران، جبهه مقاومت و تمامی آزادی‌خواهان جهان را به دنبال داشت، بیان کرد: دلاور مردان و مجاهدان سپاه پاسداران وظیفه خود را به خوبی انجام دادند حال نوبت ماست که به وظیفه خود یعنی جهاد تبیین عمل نماییم.

وی افزود: اگر صاحبان تریبون روشنگری و بصیرت‌افزایی انجام ندهد دشمن واقعیت را در رسانه و فضای مجازی به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهد.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب عینی است پس وظیفه تک‌تک ما مردم این است که به روشنگری ابعاد این پاسخ بپردازیم در غیر این صورت دشمن این پیروزی عظیم را به شکست تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت ما جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به بیماران نیز رحم نکرده و در غزه با ظلم و جنایات هزاران زن و کودک را به شهادت رسیده امید به رسانه و فضای مجازی دارد تا از این طریق شکست خود را جبران کند.

امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری عظیم انجام دادند پس ما نیز باید هوشیار و با تمام توان پای کار جهادتبیین باشیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی اذعان کرد: دشمن وحدت و امنیت ما را مورد آماج حمله قرار داده و در فضای مجازی به دنبال برهم زدن وحدت و از بین بردن امنیت است لذا ما باید با بصیرت و آگاهی فریب دسیسه دشمن را نخوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • وعده صادق سپاه پاسداران سیلی سخت به رژیم صهیونیستی زد
  • رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • سیلی به اسرائیل بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • واکنش سریع شاعران فارسی زبان به عملیات «وعده صادق»
  • واکنش مجلس به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • سردار سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد