Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و مبارزه در هر دو بخش مردان و زنان طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه به میزبانی لبنان در بیروت برگزار خواهد شد. تکواندو ایران با کاروانی ۵۰ نفره برای حضور در این مسابقات روز دهم اسفند راهی لبنان می شود.

روز گذشته در جلسه‌ای با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برنامه‌های اعزام، تمرینات و توصیه‌های لازم از سوی مسئولان فدراسیون ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه دو ساعته هم سید محمدپولادگر با حضور در جلسه برخی تذکرات را ارائه کرد.

به نوشته مهر طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، رقابتهای پاراتکواندو ۱۲ اسفندماه، ششمین دوره رقابتهای پومسه ۱۳ اسفندماه و بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تکواندو ایران پاراتکواندو پومسه مبارزه قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین