Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان خوزستان در مسابقات کاراته غیرکنترلی کارگری کشور به مقام دومی دست پیدا کرد.

هومن خدری، رئیس انجمن کاراته هیات کارگری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات از ۱۹ بهمن‌ماه به مدت ۲ روز در استان اردبیل برگزار شد که تیم صنعت آب و برق خوزستان به عنوان نماینده خوزستان، توانست به ۲ مدال طلا و ۵ برنز و عنوان دومی تیمی دست پیدا کند و برای نخستین بار روی سکو قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که از سال ۹۲ تا کنون اعزامی در رشته کاراته به مسابقات کشوری نداشتیم، گفت: حیدر عساکره و حمزه خطاعی به مدال طلا رسیدند و محمد حسینوندتبار، حسین باوی، فرید نوری‌زاده، مسلم آلبوغبیش و سیدمحمدعلی موسوی به مدال برنز دست پیدا کردند.

رئیس انجمن کاراته هیات کارگری خوزستان بیان کرد: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و این که خوزستان در اولین حضور خود موفق به کسب مدال و مقام تیمی شد، نشان از عملکرد خوب ورزشکاران استان و رشد این رشته در بخش ورزش کارگری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كاراته دست پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری

رییس فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.

جواد رمضی  با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.

او گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.

او بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.


او ادامه داد: سیاست کلان کشور در باره موضوع زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی از سال۱۳۷۰ با تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۵۰ قانون کار عملیاتی و بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی ویژه کارگران تملک شد که نشان دهنده وجود عزم جدی در این زمینه است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: واحد‌های صنعتی هم در این سال‌ها مجموعه‌های ورزشی خوبی را بر این اساس احداث کرده و در اختیار کارگران ورزشکار قرار داده‌اند.

به گفته وی، توجه به ورزش کارگری ناظر به بُرش و دربرگیری بخش عمده‌ای از آحاد جامعه، بسیار تاثیرگذار است و تحقق شعار ایران قوی، بطور قطع با نشاط و شادابی جامعه کارگری، رابطه بسیار تنگاتنگی دارد.

او اضافه کرد: ورزش کارگری در کشور بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و امروز در دوره بلوغ فدراسیون ورزش کارگری قرار داریم و تحولات گسترده‌ای در این بخش از ورزش پس از تاسیس فدراسیون انجام و به ورزش کارگران کشور بطور تخصصی‌تر پرداخته شده است.

رمضی خاطرنشان کرد: اصفهان بدلیل تمرکز بنگاه‌های صنعتی بزرگ، متوسط و تاثیرگذار در حوزه صنعت با تعداد زیادی کارگر، یکی از استان‌های اساسی، کلیدی و محوری ورزش کارگری محسوب می‌شود.

او بیان کرد: ورزش کارگری این استان برای ما بسیار با اهمیت است و بواقع جای ورزش کارگری این خطه در ۲ سال گذشته در کشور خالی بود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: اثرگذاری اصفهان در رشد و توسعه ورزش کارگری کشور در ۲ سال گذشته که این هیات ورزشی با سرپرستی و بدون متصدی اداره می‌شد، بطور کامل مشهود بود و امروز اتفاق خیلی خوبی رُخ داد.

رمضی اظهار داشت: استان اصفهان همواره در ورزش کارگری در رده‌های کشوری و بین‌المللی فعال بوده و قهرمان‌های بسیار خوبی را به ورزش کشور معرفی کرده است.



رییس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.

رمضی گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی