Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت گرامیداشت چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲بهمن آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز مأیوس کردن دشمن از ضربه به انقلاب و رفع سایه جنگ از سر ملت، با نمایش اقتدار ملی و تضمین امنیت ملی است. تاریخ انتشار: 11:43 - 21 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۲۲۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت گرامیداشت چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل است:

ملت قهرمان ایران

۴۱سال است با افتخار هرسال پرقدرت تر از سال گذشته، تاریخ نورانی ایران را ورق می زنیم و هرسال برگ زرینی بر دستاوردهای سترگ آن می افزاییم.

ملت بزرگ ایران

امروز انقلاب اسلامی با ستیز ظالمان و ستمگران تاریخ معاصر، الهام بخش ملت های مظلوم است و امید آنها را به پیروزی بیشتر کرده است.

امروز ملت ایران، سرافرازانه بر قله های استقلال و آزادی و پیشرفت های غرورانگیز در عرصه های علمی و فناوری های نوین ایستاده است و تجربه های گرانبهای انقلابی خود را سخاوتمندانه در اختیار امت اسلامی قرار داده است.

امروز ملت ما بر قله معنویت و اخلاق ایستاده است و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را به عنوان یک تجربه موفق تاریخی به جهانیان عرضه کرده است. این سبک، نشان می دهد زیست انقلابی یعنی چه و دستاوردهای بی نظیر آن چگونه است.

امروز ملت ایران نمادهای قهرمانی و پهلوانی و سرداری را چون شهید حججی و شهید سلیمانی به ملت های مسلمان نشان می دهد. این نمادها می گویند چگونه باید از حجاب های ظلمانی گذشت و یک حیات طیبه را برای ملت به ارمغان آورد.

بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی، برچیدن بساط تسلط آمریکا در غرب آسیا و اعلام زنگ خروج غرب از منطقه و بلاد مسلمین است. تاریخ شهادت می دهد امام خمینی(ره) بنیانگذار نهضت های رهایی بخش اسلام است. او با برپایی جمهوری اسلامی، اسلام را احیا کرد و با احیای اسلام، نام ملت ایران را به عنوان یک ملت خداخواه و اسلام خواه و آزادیخواه مطرح کرد. اگر امام(ره) این کار را نمی کرد، قرن ما زیر آواری از شرک و الحاد و کفر جهانی دفن می شد و اسلام و ایران در این تندباد بر باد می رفت.

امروز آمریکا در برابر اراده ملت ایران زانو زده است. امروز ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، مجروح و ایثارگر، چون کوهی از معنا و معنویت در جهان تجلی کرده و جهانیان را به تماشای جلوه های زیبای خدایی در این سرزمین فراخوانده است.

درود خداوند بر شهیدان راه اسلام و قرآن. درود خداوند بر امام خمینی (ه) پایه گذار مکتب رهایی و درود خداوند بر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادامه دهنده راه امام (ره) و راه شهیدان و راه عزت و عظمت ایران.

امسال ۲۲ بهمن مصادف است با اربعین شهادت سردار سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان. این شهیدان نماد جان نثاری و فداکاری و اتحاد عمیق ملت ایران و عراق هستند.

ملت ایران با بزرگ ترین و متراکم ترین و پرشور ترین تشییع تاریخ جهان را به تماشای سردارانی دعوت کرد که نماد هویت ملت های ایران و عراق هستند. شهید حاج قاسم سلیمانی یک ابرقهرمان تاریخ ایران است. جوانان پاکباز امروز ایران به او اقتدا می کنند و در صف مبارزه علیه ظلم و استبداد جهانی صفوف خود را فشرده تر می سازند. شهید سپهبد سلیمانی سمبل شرف، عزت و اقتدار ایرانیان مسلمان و آزادی خواهان جهان است.

تشییع چند میلیونی شهید سردار سلیمانی نشان داد جامعه کنونی ما فراتر از اقوام، مذاهب، گروه ها و احزاب، از یک سلامت فطری در درون خود برخوردار است و در برابر حقیقت شهادت یک قهرمان ملی، سر تعظیم فرود می آورد و بر پیمودن راه او اصرار دارد. مردم در این تشییع میلیونی که به صورت یک رفراندوم سراسری برگزار شد، به مقاومت و تداوم راه انقلاب اسلامی رأی دادند.

روز ۲۲ بهمن، مردم با حضور پرشور و شکوهمند خویش در راهپیمایی با امام راحل(ره)، نظام اسلامی و رهبری، تجدید بیعت خواهند کرد.

یوم الله ۲۲ بهمن، روز اعلام پایبندی ملت وفادار ایران به امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است. روز اعلام حیات روزافزون ملت و نشان عزم ملی برای تداوم انقلاب و نهضت اسلامی امام خمینی (ره) است. روز اعلام وحدت کلمه و وحدت حول محور ولایت فقیه است.

یوم الله ۲۲ بهمن، روز مأیوس کردن دشمن از ضربه به انقلاب و رفع سایه جنگ از سر ملت، با نمایش اقتدار ملی و تضمین امنیت ملی است.

حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد حضرت امام خمینی (ره) و یاد شهیدان انقلاب و تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان همپای ملت ایران در سراسر کشور به صحنه خواهند آمد و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس»، بر دشمنان اسلام و ایران خروش خواهند کرد.

هرکس که دغدغه امنیت، رفاه و اقتدار ایران را دارد، به یاد جانفشانی های سردار شهید سلیمانی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باید به میدان بیایند و اراده ملی را برای رسیدن به اهداف عالی اسلام و نظام نشان دهد.

حزب مؤتلفه اسلامی

۲۰/۱۱/۹۸

بیشتر بخوانید:
انقلاب اسلامی در آئینه حاج قاسم؛ والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیانیه حزب موتلفه 22 بهمن یوم الله ۲۲ بهمن امروز ملت ایران درود خداوند امام خمینی روز اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد