Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شب گذشته در اقامتگاهش در شهر ابوظبی، با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار درباره روابط راهبردی و همچنین گسترش مناسبات تجاری و اقتصادی میان افغانستان و امارات متحده عربی و مسائل منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان روز گذشته برای شرکت در دهمین نشست مجمع جهانی شهری به ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی سفر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد اشرف غنی وزیر امور خارجه امارات افغانستان امارات متحده عربی اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سفر به کشور ونزوئلا با ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص تحولات ژئوپلتیکی و موازنه قدرت در منطقه و جهان، نقش مؤثر ایران در این تحولات، ضرورت تقویت تبادلات علمی و فناوری، استفاده از تجارب موفق ایران در این زمینه در شرایط تحریم، جایگاه مهم ادیان ابراهیمی و توحیدی در جهان امروز، ضرورت گفت و گوی ادیان، رسیدگی به مسائل مسلمانان و محبان و پیروان اهل بیت (ع) به گفت و گو و مذاکره پرداختند.

ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده است

ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین رمضانی، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد که ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه اسرائیل تصریح کرد که این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و وزیر امور خارجه ونزوئلا در ادامه این دیدار به موضوع موفقیت‌های چشم گیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و فناوری پس از انقلاب انقلاب اسلامی، پرداختند و سعی در اجرایی سازی مفاد تفاهم نامه‌های منعقده، افزایش تبادلات علمی، همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان شرکتهای دانشگاهی ایرانی را مورد تاکید قرار دادند.

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش دیگری از این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام گفت که بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت دانست و تاکید کرد که جریان مقاومت فراتر از مرزهای ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و دل‌های مردم جهان را علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، تسخیر کرده است.

وی در ادامه به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و آن را جوهره همه ادیان ابراهیمی معرفی کرد و بر نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تقویت جبهه حق و ظلم ستیز تاکید نمود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش پایانی دیدار، حمایت بیشتر از مسلمانان و محبان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) ونزوئلایی را از وزیر امور خارجه ونزوئلا، خواستار شد.

در این دیدار همچنین دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

کد خبر 6087641 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد