Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق کمیته داوران هیات فوتبال استان تهران عنوان کرد طبق اساسنامه ممبینی باید از کمیته داوران استعفا دهد.

طرفداری - ثبت نام هدایت ممبینی برای پست ریاست فدراسیون فوتبال، با واکنش رئیس سابق کمیته داوران هیات فوتبال تهران مواجه شد.

به گزارش فارس، علی یزدانی در مورد شرکت هدایت ممبینی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

کمیته داوران یک کمیته مستقل است و در ماده 20 اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده این کمیته از ارکان فدراسیون و یکی از کمیته‌های دائمی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین طبق این اساسنامه اگر رئیس کمیته داوران بخواهد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شود باید از ریاست کمیته داوران استعفا کند. یا اینکه از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انصراف بدهد.

وی ادامه داد:

طبق ماده 22 اساسنامه این نفرات مدیران باشگاه‌های مختلف فوتبال حق رأی در مجمع دارند، ضمن اینکه 2 داور ارشد هم در مجمع فدراسیون حق رأی دارند. به این ترتیب 32 رأی اجرایی در انتخابات وجود دارد و رئیس کمیته داوران می‌تواند نقش به سزایی در اخذ این آراء داشته باشد که این روند انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از حالت طبیعی خارج می‌کند.

یزدانی افزود:

در حال حاضر در برخی از کانال‌های تلگرامی داوران فعال کشور شاهدیم که نظرسنجی برای اینکه کدام نامزد ریاست فدراسیون رأی می‌آورند، گذاشته شده و درواقع با حضور ممبینی به عنوان رئیس کمیته داوران در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باعث شده تمرکز داوران بیشتر بر روی انتخاب رئیس بعدی فدراسیون باشد تا سیستم قضاوت خودشان.

رئیس سابق کمیته داوران هیات فوتبال استان تهران تأکید کرد:

به عقیده من بهتر است در فدراسیون بعدی رئیس کمیته داوران، عضو هیأت رئیسه فوتبال نباشد تا شاهد شرایط بهتری در داوری باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کمیته داوران استعفا رئیس کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون درباره شرایط کاندیداهای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور، خراسان رضوی هم ثبت‌نام را آغاز کرد که احسان اصولی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون و رئیس فعلی هیئت خراسان رضوی به عنوان اولین نفر ثبت نامش را قطعی کرد. 

در کنار او محسن ترکی داور بازنشسته فوتبال، محمود قربانیار معاون فعلی و جعفر قدیری معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه رضوی‌راد از فعالین اقتصادی موفق شدند از فیلتر‌های فدراسیون گذر کنند.

در این بین افرادی مثل محسن قهرمانی به دلیل نداشتن سوابق لازم صلاحیت‌شان احراز نشد و حسن کامرانی‌فر هم حاضر نشد ثبت نام کند. نکته عجیب اینکه با شرایطی که هیئت‌رئیسه در نظر گرفته است حتی کسی مثل خداداد عزیزی نیز  نمی‌توانست تایید صلاحیت شود و ثبت نام هم نکرد!

پس از این ثبت‌نام‌ها در حالی که می‌رفت تا پروسه انتخابات برگزار شود، تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرد که صلاحیت احسان اصولی رئیس فعلی هیئت فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تایید نشده و انتخابات بدون حضور او برگزار خواهد شد. اصولی و فدراسیون اما نظری خلاف این ماجرا داشتند و مدعی بودند چیزی مبنی بر رد صلاحیت احسان اصولی به فدراسیون ابلاغ نشده است.

تاج‌فیروز اما مدعی بود اصولی یکی از مهم‌ترین نیازهای ریاست هیئت یعنی اقامت در شهر مشهد را دارا نیست و نباید دوباره رئیس هیئت فوتبال شود.

این ماجرا و درگیری‌ها ادامه داشت و جلسات متعددی بین مسئولان فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و در نهایت طرفین به شکل جدیدی از تعامل رضایت دادند.

به این ترتیب قرار بر این شد تا تمامی ثبت‌نام‌های دوره قبلی ملغی و متقاضیان مجددا برای ثبت‌نام اقدام کنند، این البته چیزی نبود که اداره کل ورزش و جوانان مدنظر داشته باشد، چرا که می‌توانست از بین 4گزینه باقی‌مانده گزینه مورد اعتماد خودش را انتخاب کند.

فدراسیون اما به این بهانه که از زمان ثبت‌نام‌ها بیش از 3ماه گذشته اعلام کرد اگر قرار است اصولی حضور نداشته باشد، بایستی پروسه ثبت‌نام از ابتدا انجام شود و دیروز اطلاعیه ثبت‌نام متقاضیان ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی منتشر شد؛ متقاضیانی که بنابر تعهد فدراسیون به اداره ورزش استان، احسان اصولی در بین‌شان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست