Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به اینکه در ۶ روز برپایی جشنواره در اصفهان برای جشنواره فیلم فجر امسال مجوز پخش ۲۴ فیلم سینمایی هر کدام با ۲ نوبت اکران را گرفته شد، افزود: ۲ اکران فوق‌العاده نیز برگزار شد و در مجموع، تاکنون حدود ۵۰ اکران در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد پناهی نژاد افزود:پردیس سینمایی ساحل اصفهان نیز بیش از ۲۰ اکران داشت که در مجموع اکران‌های این شهر بیش از ۷۰ مورد بود در حالی که برخی کلانشهر‌های دیگر کشور حدود ۴۰ اکران داشتند.

او تصریح کرد: بلیت برخی فیلم‌های پُرمخاطب مانند "درخت گردو" در اصفهان در کمتر از ۶ دقیقه به‌صورت آنلاین فروخته شد.
دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۴ تا ۲۱ بهمن در استان برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی اصفهان اکران فیلم پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با قدس خراسان درباره میزان فروش فیلم‌های اکران نوروزی سینماهای خراسان رضوی اظهار کرد: در هفته اول فروردین ماه ۶۷ هزار و ۳۶۳ نفر در دو هزار و ۱۶۷ سانس فیلم‌های اکران نوروزی را در استان تماشا کردند. 

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه سینماهای استان در سال جدید ۴۶ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشتند، یادآور شد: فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با فروش ۳۴ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در ۸۵۶ سانس، پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی خراسان رضوی است.

وی افزود: فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده نیز با فروش ۶ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی رتبه دوم فروش را کسب کرد.

محمدزاده ادامه داد: فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر با فروش دو میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در ۲۵۸ سانس، رتبه سوم فروش اکران نوروزی را به خود اختصاص داد.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: فیلم آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری با فروش یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در ۱۱۶ سانس و فیلم ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد با فروش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال در ۲۱۴ سانس رتبه‌های چهارم و پنجم فروش را کسب کردند.

وی افزود: همچنین فیلم‌های نوروز به کارگردانی سهیل موفق و پرویزخان به کارگردانی علی ثقفی به ترتیب با فروش ۹۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمترین فروش اکران نوروزی را در خراسان رضوی داشتند.

خبرنگار: فریده خسروی

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟