Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسن نیوز: امیر حیات مقدم تحلیلگر سیاسی گفت: کاملا روشن است که مشکلات اقتصادی امروز تنها به دلیل تحریم نیست و مشکل فراتر از این مساله است.

نبود فرهنگ انصاف در معامله و گرانفروشی که توسط برخی صورت میگیرد کار را به این جا رسانده است.

قوانین تجارتی باید به نفع بخش خصوصی باشد و نباید دولت در امور این نهاد‌ها دخالت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا مادامی که بخش خصوصی اقتصاد را اداره نکند اقتصاد رونق نخواهد داشت.

ارزش پول ملی فوق العاده مهم است و از بین رفتن پول ملی مساوی است با ورشکسته شدن تمام مردم.

تورم فعلی واقعا نفس مردم را بند آورده و مردم در شرایط فوق العاده سختی قرار دارند و متاسفانه با وجود حقوق‌های نجومی و تبعیض‌هایی از این دست روحیه مردم و امید به زندگی نیز وضعیت مناسبی ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حیات مقدم مشکلات اقتصادی رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند

استاندار یزد با بیان اینکه اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باید با جدیت دنبال شود، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌های یزد در حوزه علمی و همچنین اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باعث ارتقای حوزه صنعت و تولید و دانشگاه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نودویکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ از نظر اقدامات اتاق بازرگانی در مقایسه با سال‌های قبل از آن سال مطلوبی بود، اظهار کرد: انتظار داریم بعد از هر نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گره‌ای از حوزه صنعت، معدن و تجارت به واسطه تصویب و پیگیری مصوبات در سطح ملی، باز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد با حضور مدیران ملی، تاکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باید با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌های یزد در حوزه علمی و همچنین اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باعث ارتقا حوزه صنعت و تولید و دانشگاه می‌شود.

فاطمی در ادامه عنوان کرد: در راستای بررسی مسائل حوزه صنعت از نزدیک، نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در محل صنایع برگزار شود.

وی از «ارتقای سطح آموزش‌ها» به عنوان یکی از وجوه برجسته اتاق بازرگانی استان یزد در سال ۱۴۰۲ نام برد و افزود: مجموعه این اقدامات شایسته تقدیر بوده و باید تقویت شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های تجاری و سفرای دیگر کشورها به منظور بهره‌ گیری از قراردادهای بین‌المللی در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: کارآفرینان و بخش خصوصی توانمند استان با محوریت اتاق بازرگانی زمینه‌های مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد به منظور تحقق شعار سال را دنبال کنند.

کد خبر 747326

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!