Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@10:28:53 GMT

طرح تخصیص سهمیه سوخت وانت‌بارهای برون شهری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۹۴۵۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین جبار قهاری افزود: در راستای اجرای این طرح که پیش از این به طور گسترده اطلاع رسانی شده بود، رانندگان وانت بار از این پس جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت باید نسبت به دریافت مدارک و اسناد حمل شامل بارنامه، کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند ناوگان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح به انتظام بخشی در نحوه بهره برداری و تردد وانت‌بارها در جاده‌ها منجر خواهد شد، اضافه کرد: براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل عمومی جاده ای هرگونه فعالیت در زمینه حمل ونقل برون شهری کالا منوط به داشتن اسناد حمل است.  قهاری ادامه داد: از امروز رانندگان فاقد مدارک حمل بار و کارت هوشمند که در جاده های بین شهری تردد می‌کنند بر اساس قوانین و مقررات، توسط گشت‌های مشترک اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای و پلیس راه اعمال قانون خواهند شد از این رو توصیه می‌شود رانندگانی که تاکنون کارت هوشمند دریافت نکرده اند هرچه سریع‌تر به مراکز مجاز ثبت‌نام و صدور کارت هوشمند مراجعه و جهت دریافت آن اقدام کنند تا در فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان دچار مشکل نشوند. به گفته وی متقاضیان برای اطلاع از نشانی مراکز ثبت نام و مدارک مورد نیاز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و نمایندگی شهرستان ها و همچنین سایت سازمان به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.  وی افزود: مدارک و شرایط ثبت نام جهت دریافت کارت هوشمند راننده شامل داشتن حداقل 23 سال سن، گواهینامه رانندگی، مدرک پایان ابتدایی و با نهضت سواد آموزی، برگ سلامت جسمی و روحی، گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوء پیشینه، ارایه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت(یا معافیت دایم) و 2 قطعه عکس و جهت ناوگان : کارت شناسایی وسیله نقلیه ، معاینه فنی معتبر، بیمه شخص ثالث و حداکثر سن ناوگان 20 سال است.  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: رانندگان مشمول پس از ثبت نام و دریافت رسید کارت می‌توانند برای دریافت بارنامه به  شرکتهای حمل و نقل کالا در سراسر استان مراجعه کنند. قهاری افزود:رانندگان ناوگان حمل‌ونقل وانت بار برون شهری در هنگام ثبت نام کارت هوشمند باید نسبت به اعلام شماره شبا حساب بانکی مالک حقیقی وسیله نقلیه اقدام نمایند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کارت هوشمند جهت دریافت برون شهری ثبت نام حمل ونقل وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش با اشاره به اینکه بیشترین حوادث شامل واژگونی خودرو‌ها است، گفت: مردم و مسافرانی که قصد تردد از محور‌های برون شهری را دارند اجرای قوانین و مقرارت را به نحو احسن انجام دهند
وی از دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی و افزایش تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های برون شهری خبر داد و افزود: تمامی محور‌های استان باز و تردد روان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود