Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی می گوید استقلال باید با تمام قوا به مصاف الشرطه برود.

طرفداری- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید قائدی می‌تواند یک بازیکن خاص باشد و مقابل الشرطه عراق گلزنی کند.

محمد مومنی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق اظهار داشت:

بازی با تمام تیم‌های عراقی در خاک این کشور سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تحت هیچ شرایطی نباید گول موقعیت جدولی الشرطه را در لیگ عراق بخورد.

وی افزود:

به هر حال آنها قهرمان سال قبل لیگ عراق هستند و برای بازی با نماینده ایران هم خیلی انگیزه دارند. فکر می‌کنم استقلال باید مثل روز بازی با الریان کاملا باهوش باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

به نظرم استقلال باید به بازی سرعت بدهد و دفاع تیم عراقی‌ را غافلگیر کند .در این بازی مهدی قائدی می‌تواند یک بازیکن خاص باشد و گلزنی کند. ضمن اینکه ارسلان مطهری هم برای هر حریفی خطرناک است و به طور کلی نقطه قوت استقلال در خط حمله است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال لیگ عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است