Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان علاوه‌بر غبارروبی از مزار شهدا با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دره‌شهر، با حضور امام جمعه دره‌شهر، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان علاوه‌بر غبارروبی از مزار شهدا با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: «رشد و توسعه انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا و فداکاری‌های جانبازان فداکار هشت سال دفاع مقدس است. 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، در این سال‌ها انقلاب اسلامی كارنامه درخشانی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … به ثبت رسانده است.

امید ونداد افزود: «انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ارزشی و معنوی است. انقلابی برای خدا و معنویت كه تحول روحی و فرهنگی عظیمی در آحاد ملت ایران به وجود آورد. اداره جامعه براساس دین و ارزش‌های اصیل آن، افزایش سطح آگاهی و مشاركت مردم در فعالیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز تغییر الگوهای رفتاری مردم با جهت‌گیری خصلت‌های اخلاقی و انسانی ازجمله این تحولات است.»

وی ادامه داد: «انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی نیز كارنامه درخشانی دارد، امروز مردم ایران اسلامی به‌وضوح نتیجه اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه‌ها را مشاهده می‌كنند، روزی نیست كه از نوآوری و خلاقیت‌های ارائه‌شده توسط جوانان پژوهشگر ایرانی در رشته‌های مختلف علمی، علوم پایه، علوم انسانی، بیوتكنولوژی، فنی و مهندسی، كشاورزی، هنر و صنایع دفاعی و هوافضا در رسانه‌ها خبری انعكاس داده نشود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر خاطرنشان کرد: «امروزه ایران اسلامی در المپیادهای علمی جهانی مانند ریاضی، فیزیك، شیمی، كامپیوتر و ... حضوری فعال و چشمگیر دارد به‌گونه‌ای كه به‌عنوان یك كشور صاحب‌نام شناخته شده و در ردیف ۱۰ كشور برتر جهان در رقابت‌های المپیادی دانش‌آموزی جهان قرار گرفته است.»

ونداد یادآور شد: «از دستاوردهای مهم آموزش عالی كشور نیز در دوران پس از انقلاب اسلامی، راه‌اندازی صدها دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است كه توانسته است سطح كیفی آموزش را ارتقا داده و با راه‌اندازی دوره‌های مختلف تحصیلات تكمیلی به‌ویژه دكترای تخصصی، مشكل اعزام دانشجو به خارج از كشور برای كسب مهارت‌های علمی را برطرف کند.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دهه فجر دانشگاهیان غبارروبی خانوده های شهدا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری کرد که هیمنه دروغین همه استکبار در هم شکست و روند اضمحلال آنها را سرعت ببخشد؛ این نهاد مقدس احساس خودباوری ملی را در میان مردم ایران تقویت کرد و حماسه عظیمی آفرید.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) بالاترین تعبیر را برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار برد که تعبیری بالاتر از آن نیست و آن تعبیر این بود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ این عبارت نشان دهنده عظمت این نهاد مقدس است و هر چه جلوتر می‌رویم به صدق گفتار امام پی خواهیم برد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در هر دوره‌ای از ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های مختلف ایستادگی و جان فشانی کرده است، افزود: اتفاقاتی که اخیراً رخ داد نشان می‌دهد که سپاه انقلاب اسلامی ایران توانست یک تنه در برابر امکانات نظامی و الکترونیکی همه قدرت‌های جهان بایستد و گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را به سخره بگیرد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری کرد که هیمنه دروغین همه استکبار در هم شکست و روند اضمحلال آنها را سرعت ببخشد؛ این نهاد مقدس احساس خودباوری ملی را در میان مردم ایران تقویت کرد و حماسه عظیمی آفرید و به حق ثابت کرد که گفتار امام با خدمتی که سپاه کرد مطابقت دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف سپاه در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، بهداشت و درمان و خدمات رسانی به ویژه در زمان‌هایی مانند بحران کرونا، سیل و زلزله و کمک رسانی به محرومین خاطرنشان کرد: سپاه در هر زمان که نیازی در کشور احساس شود پای کار است و وارد میدان می‌شود و بسیج را نیز در کنار خود آورده است که همه اینها جلوه‌هایی از خدمات این نهاد مقدس است که صدق گفتار امام را ثابت کرد.

کد خبر 746494

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق