Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه برداری اعتقاد دارد کیانوش رستمی در مسابقات فجرکاپ از آمادگی کافی برخودار بوده است.

طرفداری - دبیر فدراسیون وزنه برداری به تشریح عملکرد وزنه برداران ایرانی پرداخت.

به گزارش میزان، محسن بیرانوند در خصوص عملکرد ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های فجرکاپ اظهار داشت:

۱۳ کشور وزنه‌برداران خود را به جام فجر اعزام کرده بودند و با توجه به شرایطی که داشتیم چهار قهرمان جهان به جز ورزشکاران خودمان در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مسابقات هم کلاس‌های آنتی دوپینگ و علم تمرین وزنه‌برداری برای مربیان حاضر که حدود ۸۰ نفر بودند، برگزار کردیم.

وی ادامه داد:

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم ماموریت تست‌گرفتن از وزنه‌برداران شرکت‌کننده در جام فجر به ایران سپرده شد و نادوی ایران این کار را انجام داد که این افتخار بزرگی برای ایران و فدراسیون پزشکی ورزشی محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص عملکرد وزنه‌برداران ایرانی در فجرکاپ و همچنین اوت شدن کیانوش رستمی، گفت:

علی داودی خیلی فراتر از حد انتظار ظاهر شد و برای اولین بار از مرز رکورد ۴۴۰ کیلوگرم عبور کرد. علی هاشمی بیشتر از تمریناتی که انجام داده بود، وزنه زد. در خصوص کیانوش رستمی هم باید بگویم او در پشت صحنه خیلی راحت وزنه‌هایش را بلند می‌کرد اما روی تخته از اینکه نتوانست وزنه‌هایش را به ثبت برساند، خیلی شگفت‌زده شدیم. بدن او خیلی آماده بود اما به هر حال اتفاقی است که افتاده و در مسابقات آینده فرصت جبران دارد. البته با وجود امتیازاتی که در اینجا از دست داد شانس رفتن به المپیک را دارد هر چند که شرایطش سخت شده و باید به عنوان نفر اول آسیا به عنوان المپیک برود.

بیرانوند در مورد انتخاب علی‌حسینی به عنوان مربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت:

سعید علی‌حسینی در طول دوران حرفه‌ای خود وزنه‌بردار بااخلاقی بود و به دنبال این بودیم تا شرایطی را به وجود بیاوریم تا از تجربه او در رده‌های سنی پایه استفاده کنیم. حضورش بدون شک انگیزه بالایی در سایر ورزشکاران ایجاد خواهد کرد تا به شکل بهتری تمرین کنند. ان‌شاءالله شرایط بیشتری فراهم شود تا از تجربیات قهرمانان‌مان بیشتر استفاده کنیم. البته با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته او همراه تیم به مسابقات نوجوانان و جوانان اعزام نمی‌شود.

وی در مورد شرایط تیم نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:

وزنه‌برداران ما خوب هستند و چهره‌های جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و در این مدت هم خیلی خوب تمرین کرده‌اند. تا فردا مشخص خواهد شد چند ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد اما فکر می‌کنم نتایج خوبی بگیریم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه چه زمانی جوایز دلاری ورزشکاران پرداخت خواهد شد، گفت:

جوایز دلاری ورزشکارانی را که در جام فجر روی سکو رفته‌اند را طی روزهای آینده پرداخت خواهیم کرد. همین که در این جنگ اقتصادی توانستیم میزبانی مسابقات را بر عهده داشته باشیم باعث افتخار ما است. جایزه دلاری چند ورزشکار خارجی را در مسابقات آینده‌ای که تیم ملی می‌رود تصمیم داریم به آنها پرداخت کنیم. شاید برای ورزشکاران داخلی خودمان این مسئله با تأخیر مواجه شود اما به آنها می‌دهیم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا با جلود در مدت حضورش در ایران در خصوص اعطای وایلد کارت به بانوان برای حضور در المپیک مکاتباتی صورت گرفت یا خیر، توضیح داد:

در خصوص وایلدکارت برای شرکت بانوان در المپیک رایزنی‌هایی را داریم انجام می‌دهیم و این مسئله به آینده موکول شده است. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در مورد شرایط آمادگی سهراب مرادی گفت:

سهراب پیگیر تمریناتش است و امیدوار هستیم در مسابقات غرب آسیا پس از دوری طولانی مدت از میادین نتیجه خوبی را کسب کند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص حضور جلود در ایران، خاطرنشان کرد:

جلود به ما اعلام کرد ایران با برگزاری این مسابقات نشان داد کشور صلح‌طلبی است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نوجوانان و جوانان کیانوش رستمی وزنه برداران جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • خبر خوش به سرخ ها در خصوص بیرانوند
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی