Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۳۰ تخلف انتخاباتی تاکنون به دادگستری این استان واصل شده که بیشتر آنها جنبه گزارش دارند و باید مستندسازی شوند.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی در نشست پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی در اراک افزود:  برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار جدی قرار دارد و انتظار است نامزدهای انتخاباتی در امور مختلف از جمله تبلیغات، قانون را ملاک کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قانونی شفاف‌سازی مالی نامزدهای انتخاباتی و هزینه کرد آنها در انتخابات یک اقدام خوب است و این قانون ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری است و انتظار است افرادی که برای رقابت در این آزمون وارد شده‌اند به قوانین احترام بگذارند و در چارچوب آن حرکت کنند.

وی گفت: تخریب رقبا گناه و حرکتی ناپسند است و دادگستری استان مرکزی با افرادی که در عرصه انتخابات به تخریب نظام، مقامات بلند پایه و انقلاب بپردازند به شدت برخورد می‌کند.

مدیرکل دادگستری استان مرکزی افزود: نماینده مجلس شورای اسلامی از قدرت زیادی برخوردار است و باید نامزدهای انتخاباتی مجلس برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در ایام قانونی تبلیغات، مجاز به چاپ پوستر به ابعاد ۵۰ در ۷۰ هستند و تنها در مقابل ستاد انتخاباتی خود می‌توانند بنرهای بزرگ نصب کنند.

وی اظهار داشت: حضور پررنگ در انتخابات نقش موثری در افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر فردی که ایران و انقلاب را دوست دارد باید در این آزمون دشمن شکن شرکت کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قانون تخریب انتخابات مجلس یازدهم دادگستری استان مرکزی نامزدهای انتخاباتی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟