Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:40:25 GMT

برترین خودروسازان الکتریکی در ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۲۵۳

برترین خودروسازان الکتریکی در ۲۰۱۹

به گزارش ایسنا، خودروهای برقی که در سال‌های اخیر تحت‌تاثیر تشدید نگرانی‌های جهانی درباره میزان آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و کمبود یا افزایش قیمت سوخت به شدت از سوی شرکت‌های خودروسازی، تکنولوژی و همچنین مشتریان مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند، دولت‌های متعددی در جهان نیز تصمیم گرفته‌اند که با ارائه طرح‌های تشویقی به شرکت‌های تولیدکننده این محصولات و همچنین شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت cleantechnica آمده است، برترین خودروساز الکتریکی در سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت آمریکایی تسلاموتورز بوده و بعد از آن، دو شرکت چینی BYD و BAIC عنوان بهترین تولیدکنندگان خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص داده اند.

فهرست زیر به ترتیب نشان دهنده ۲۰ خودروساز محبوب و برتر الکتریکی در جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی است:

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خودروهای برقی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  «قهرمان ایران» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی، باهدف معرفی برگزیدگان ورزشکار سال ۱۴۰۲ در بخش‌های مختلف، در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۶ با اجرای پیمان یوسفی از شبکه ورزش پخش می شود.

نامزد‌های بخش‌های مختلف این جشنواره و کد رای‌گیری آنها برای شرکت مخاطبان در مسابقه مشخص است.

مخاطبان برای شرکت در رای‌گیری می‌توانند در پیام‌رسان «روبیکا» و سایت «تلوبیون»، رأی خود را ثبت‌ و یا با ارسال کد نامزد موردنظر خود در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳، در این نظرسنجی شرکت کنند.

 

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش
  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • شکایت چین از آمریکا
  • غول خودروهای برقی چین لرزید