Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیبی از کشف و ضبط چهار تن مواد مخدر طی مدت ۴۸ ساعت گذشته در فارس خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طی ۴۸ مرحله نقاط آلوده شهر شیراز را پاکسازی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی»، امروز (دوشنبه 21 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از اول سال تا امروز 48 هزار و 700 کلیوگرم انواع مواد مخدر در فارس کشف و ضبط شد، گفت: روز گذشته محموله باند معروف و بین المللی شناسایی شد و ضبط شد که در یک تانکر حمل گاز جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه میزان ضبط مواد مخدر از قاچاقچیان در روز گذشته سه هزار و 900 کلیوگرم تریاک بود که در این راستا سه نفر دستگیر شدند، افزود: طرح های پاکسازی را از ابتدای سال در سطح شیراز آغاز کردیم که از اول سال تاکنون در 48 مرحله، مناطق آلوده سطح شهر را پاکسازی کردیم.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه این طرح در 48 ساعت گذشته هم ادامه داشت و در این سه روز حدود چهارتن کشف و ضبط شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون 979 خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط و در این راستای 14 هزار و 128 نفر را قاچاقچی و معتاد را دستگیر کردیم.

وی با اشاره به اینکه باندهای مواد مخدر از خودروهایی استفاده می کنند که هیچ ظنی به آن نباشد، چرا که فرد می خواهد خود را خوب نشان دهد، افزود: افرادی که از خودروهای سرقتی استفاده می کنند برای جرم های لحظه ایست.

سردار حبیبی با یادآوری این مطلب که استان فارس هم مرز با استان های شرقی است و بهترین منطقه برای ترانزیت مواد مخدر برای قاچاقچیان محسوب می شود، تاکید کرد: مواد مخدری که وارد فارس می شود، هم برای استفاده در استان و هم برای خروج از استان است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی فارس کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی فارس مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر مواد مخدر شیراز ابتدای سال ساعت گذشته مواد مخدر کشف و ضبط ضبط شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف ۶۸۳۰ قرص غیرمجاز و مخدر از خانه فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به شناسایی و دستگیری یک فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر و کشف مقادیری قرص و شربت متادون از منزل او اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی یکی از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی اقدام به بازرسی از منزل او کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از منزل این مواد فروش ۱۱ لیتر شربت متادون، دو هزار و ۳۳۰ عدد انواع قرص متادون و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

کد خبر 739910

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر